وبلاگ

با بهترین هدایای تبلیغاتی آشنا شوید

بهترین هدایای تبلیغاتی

اهدای هدایای تبلیغاتی، یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغات یک برند است. سال‌هاست که شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، از همین روش برای معرفی و ماندگار کردن نام خود نزد مخاطبان استفاده می‌کنند. حتما خود شما هم تا به حال انواع هدیه تبلیغاتی را مشاهده کرده‌اید؛ اما بهترین هدایای تبلیغاتی کدامند؟ اگر شما هم به فکر سفارش هدیه تبلیغاتی برای بازاریابی شرکت خود هستید، با ما همراه باشید؛ چرا که این مقاله به معرفی هدایای تبلیغاتی مختلف اختصاص دارد.

هدیه تبلیغاتی، یک راه موثر برای معرفی برند

بدون شک تبلیغات یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که یک سازمان، شرکت و یا کسب‌ و ‌کار باید انجام دهد. بدون انجام تبلیغات، هیچ برندی نمی‌تواند تعداد مخاطبان و مشتریان خود را افزایش دهد. روش‌های مختلف تبلیغات، بسیار متنوع هستند و هر برندی بر اساس نیازهای خود، بودجه و بازدهی مدنظرش، دست به انتخاب می‌زند. تبلیغات محیطی، پخش آگهی در صداوسیما، شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف، تنها چند روش از راه‌های تبلیغات هستند. یکی دیگر از راه‌های معرفی یک برند، استفاده از هدایای تبلیغاتی است.

سفارش هدایای تبلیغاتی به شما کمک می‌کند یک تبلیغات ماندگار، کاربردی و متفاوت داشته باشید. شاید بهتر باشد پیش از هر چیزی، کمی دقیق‌تر در مورد هدیه تبلیغاتی صحبت کنیم و ببینیم هدیه تبلیغاتی چیست؛ پس از آن، می‌توانیم به معرفی هدایای تبلیغاتی مختلف بپردازیم.

هدیه تبلیغاتی برای معرفی برند

هدیه تبلیغاتی چیست؟

هدیه تبلیغاتی همانطور که از نام آن مشخص است، چیزهایی را شامل می‌شود که با هدف تبلیغات به افراد هدیه داده می‌شوند. این هدایا چه از نظر نوع و کاربرد و چه از نظر ارزش مادی، متفاوت هستند. هدایای تبلیغاتی بر اساس برند شما و نوع تبلیغاتی که نیاز دارید، می‌توانند ساده و ارزان و یا بسیار ارزشمند باشند؛ اما گذشته از تمام این تفاوت‌ها، هدف مشترک تمام هدایای تبلیغاتی، معرفی برند در قالب یک وسیله کاربردی است.

مزایای هدایای تبلیغاتی

شاید از خود بپرسید که اصلا چرا باید در مورد بهترین هدایای تبلیغاتی فکر کنیم؟ مگر یک هدیه تبلیغاتی چه مزایایی دارد؟ برای همین در این بخش سعی می‌کنیم مزایای مختلف یک هدیه تبلیغاتی را توضیح دهیم تا با اطمینان بیشتری انتخاب کنید.

کاربردی هستند

بی‌تردید کاربردی بودن یک وسیله، یکی از مهم‌ترین پارامترها برای رضایت مخاطب از دریافت آن است. هدایای تبلیغاتی طوری انتخاب می‌شوند که برای هدیه گیرنده کاربردی و مفید باشند؛ برای همین ذهنیت مثبتی نسبت به برند شما ایجاد می‌کنند.

هدیه تبلیغاتی چیست؟

ماندگار هستند

هدایای تبلیغاتی، بسیار ماندگارتر از دیگر انواع هدیه هستند. یک جعبه شکلات، هرچند گران‌قیمت و باکیفیت هم که باشد، بیشتر از یک هفته دوام نمی‌آورد؛ اما یک هدیه تبلیغاتی مناسب می‌تواند ماه‌ها و یا شاید سال‌ها ماندگار بماند.

برند شما را به دیگران هم معرفی می‌کنند

یکی از ویژگی‌های مهم هدایای تبلیغاتی این است که می‌توانند نقش یک بیلبورد تبلیغاتی را برای شما ایفا کنند. کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی و ماندگاری آن، باعث می‌شود افراد بیشتری آن را ببینند؛ در نتیجه برند شما به تعداد بیشتری از افراد معرفی می‌شود. اگر هدیه تبلیغاتی شما خاص و منحصر به فرد هم باشد، می‌توانید نهایت استفاده را از این ویژگی ببرید.

به صرفه هستند

گرچه قیمت هدایای تبلیغاتی، متفاوت و مختلف است، اما به طور کلی می‌توان گفت که با توجه به نتیجه کار، به صرفه هستند. هزینه‌ای که شرکت شما بابت سفارش هدیه تبلیغاتی و اهدای آن‌ها می‌کند، نسبت به بسیاری از روش‌های مختلف تبلیغات، کمتر است و در عین حال بازدهی بیشتری دارد.

بهترین هدایای تبلیغاتی

بهترین هدایای تبلیغاتی

حالا که با مزایای این نوع از تبلیغات آشنا شدید، نوبت به معرفی هدایای تبلیغاتی می‌رسد. در این بخش، چند مورد از بهترین هدایای تبلیغاتی را معرفی می‌کنیم تا بتوانید با دید بهتری دست به انتخاب بزنید.

گلدان تبلیغاتی، یک هدیه تبلیغاتی جذاب و متفاوت

گلدان تبلیغاتی چیست؟ یکی از محصولاتی که می‌توان در لیست بهترین هدایای تبلیغاتی به آن اشاره کرد، گلدان تبلیغاتی است. گلدان تبلیغاتی، تمام ویژگی‌هایی که پیش‌تر به عنوان مزایای هدیه تبلیغاتی به آن‌ها اشاره کردیم را دارد. شما با انتخاب گلدان تبلیغاتی به عنوان هدیه برندتان، حس زیبای تازگی و سرسبزی را به مخاطب خود هدیه می‌دهید. هدیه شما روی میز مشتری‌تان قرار می‌گیرد و به یکی از المان‌های دکوراتیو ثابت خانه یا محل کار او تبدیل می‌شود. کسی که گلدان تبلیغاتی را به او هدیه داده‌اید، تقریبا هر روز با آن تعامل دارد و این تعامل، لذت‌بخش هم هست.

عمر گلدان تبلیغاتی، بسیار طولانی است؛ از همین رو یکی از ماندگارترین و بهترین هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شود. حتی اگر گیاه داخل گلدان خشک شود، باز هم هدیه تبلیغاتی شما بدون استفاده نمی‌ماند و به راحتی می‌توان آن را به محل زندگی گیاهی جدید تبدیل کرد.

گلدان تبلیغاتی

بر خلاف بسیاری از هدایای تبلیغاتی، گلدان تبلیغاتی جنبه خیلی شخصی ندارد؛ به عبارت دیگر، این هدیه علاوه بر این که برای خود شخص کاربردی است، پیش چشم افراد دیگر نیز قرار دارد. دیدن نام برند شما روی چنین هدیه تبلیغاتی متفاوت و زیبایی، یک معرفی بسیار کارآمد و مفید خواهد بود. با ورود به صفحه مربوط به خرید گلدان تبلیغاتی، شما نیز می‌توانید انواع نمونه گلدان‌ها موجود در سایت ارمغان گرافیک را مشاهده کرده و برای ثبت سفارش اقدام کنید.

خودکار تبلیغاتی

اگر بودجه محدودی دارید یا کسب‌وکار شما زیاد بزرگ نیست، خودکار می‌تواند یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی باشد. خودکار تبلیغاتی ویژگی‌هایی دارد که آن را برای برگزاری همایش‌های دوره‌ای مناسب کرده‌اند. قیمت پایین، وزن و حجم کم و همچنین کاربردی بودن، از جمله مزایای خودکار تبلیغاتی هستند. با وجود این مزیت‌ها، خودکار تبلیغاتی ممکن است ارزش کافی برای معرفی برند شما نداشته باشد و وجهه کسب و کار شما را پایین بیاورد. علاوه بر این، نمی‌توانید زیاد روی دیده شدن آن توسط دیگر افراد حساب باز کنید.

به طور کلی اگر بازخورد هدیه برایتان چندان مهم نیست و یا به دنبال یک هدیه تبلیغاتی ارزان هستید، خودکار تبلیغاتی می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

ساعت تبلیغاتی

ساعت تبلیغاتی

یکی دیگر از بهترین هدایای تبلیغاتی، ساعت است. ساعت دیواری تبلیغاتی، وسیله خوبی برای نشان دادن برند شما به مراجعین یک دفتر است. قیمت ساعت تبلیغاتی چندان بالا نیست؛ با این حال نمی‌توان آن را یک هدیه تبلیغاتی ارزان هم دانست. ساعت تبلیغاتی کاملا کاربردی و بسیار ماندگار است و می‌تواند تا مدت‌ها معرف برند شما باشد. یک نکته منفی در مورد ساعت تبلیغاتی این است که اگر کسی که به او ساعت هدیه می‌دهید از قبل ساعت دیواری تهیه کرده باشد، به احتمال زیاد از هدیه شما استفاده نخواهد کرد. به عبارت بهتر، با وجود مزایایی که برای ساعت تبلیغاتی ذکر کردیم، احتمال بلااستفاده ماندن آن وجود دارد.

ساعت تبلیغاتی در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف وجود دارد و شما می‌توانید بر اساس سلیقه و بودجه‌ای که به خرید هدیه تبلیغاتی اختصاص داده‌اید، بین آن‌ها انتخاب کنید.

کیف پول تبلیغاتی

یکی دیگر از بهترین هدایای تبلیغاتی، کیف پول است. خرید کیف پول تبلیغاتی می‌تواند یک گزینه خوب و هوشمندانه برای برند شما باشد، البته اگر جنس مرغوب و باکیفیتی داشته باشد. سفارش کیف پول تبلیغاتی، هزینه نسبتا زیادی می‌طلبد و ممکن است با بودجه شما متناسب نباشد. پیش از سفارش کیف پول تبلیغاتی توصیه می‌کنیم در مورد متناسب بودن هزینه آن با نتیجه‌ای که قرار است بگیرید، به اندازه کافی فکر کنید.

کیف پول تبلیغاتی

سررسید تبلیغاتی

همه ما با سررسید تبلیغاتی آشنا هستیم و احتمالا تعدادی از آن‌ها را در خانه داریم. سررسید یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است؛ چرا که نسبت به قیمتی که دارد، وجهه آبرومندانه‌ای برایتان ایجاد می‌کند. یکی از مزایای سررسید تبلیغاتی این است که فضای زیادی برای معرفی برندتان در اختیار شما قرار می‌دهد. پس اگر برای تبلیغ برند خود نیاز به استفاده از عکس، نوشته و جدول دارید، سفارش سررسید تبلیغاتی یکی از بهترین انتخاب‌ها است. در هنگام سفارش سررسید تبلیغاتی، به نیازهای مشتریان و مخاطبان خود دقت کنید. یک سررسید خوب در کنار استفاده به عنوان تقویم، باید فضای کافی برای نوشتن و یادداشت کردن هم داشته باشد.

سررسید تبلیغاتی

تابلو تبلیغاتی

حالا که داریم به معرفی هدایای تبلیغاتی می‌پردازیم، نباید از تابلو تبلیغاتی غافل شویم. تابلو تبلیغاتی یک هدیه نسبتاً رایج است و می‌تواند گزینه خوبی برای معرفی برند شما باشد. به دلیل این که تابلو تبلیغاتی یک المان دکوراتیو محسوب می‌شود، به خوبی می‌تواند برند و نام شما را در معرض دید قرار دهد. قیمت تابلو تبلیغاتی بر اساس ابعاد، متریال و کیفیت متغیر است؛ با این وجود جزو هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب قرار می‌گیرد.

یکی از نکاتی که در سفارش تابلو تبلیغاتی باید به آن توجه کنید، همخوانی آن با سلیقه هدیه گیرنده است. بدون شک انتخاب یک طرح واحد که مورد پسند تمام افراد مورد نظرتان قرار بگیرد، کاری دشوار و شاید غیر ممکن به نظر برسد. اگر تابلو هدیه داده شده مورد پسند فرد نباشد، شانس خود را برای نصب شدن روی دیوار و تبلیغ برند شما از دست می‌دهد. برای همین توصیه می‌کنیم به سراغ طرح‌هایی بروید که عمومیت بیشتری دارند. انتخاب تابلو تبلیغاتی با طرح مذهبی، هنر مینیاتور یا تصاویر مشهور، می‌تواند احتمال بلااستفاده ماندن آن را تا حد زیادی کاهش دهد.

نتیجه‌گیری

هدایای تبلیغاتی از جمله بهترین راه‌ها برای معرفی برند شما هستند. این محصولات به دلایل مختلفی می‌توانند یک روش عالی برای تبلیغ کسب‌وکار شما باشند. کاربردی بودن، به‌صرفه بودن و ماندگاری طولانی از جمله این دلایل هستند. انواع هدایای تبلیغاتی در بازار وجود دارند و این تنوع، انتخاب بین آن‌ها را کمی دشوار می‌کند. ساعت تبلیغاتی، تابلو، خودکار، گلدان و کیف پول، از جمله بهترین هدایای تبلیغاتی هستند که می‌توانیم نام ببریم.

در این میان، گلدان تبلیغاتی یک هدیه خاص و جذاب است. گلدان تبلیغاتی تمامی ویژگی های هدیه تبلیغاتی عالی را دارد و می‌تواند با حس خوبی که ایجاد می‌کند، معرفی مناسبی از برند شما ارائه دهد. شما با خرید گلدان تبلیغاتی می‌توانید لوگو یا نوشته دلخواهتان را روی آن چاپ کنید تا در معرض دید قرار بگیرد. طرح شما هیچ محدودیتی از نظر فرم و رنگ ندارد و کیفیت چاپ آن نیز بسیار بالا است. چنانچه قصد سفارش گلدان تبلیغاتی را دارید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه ارمغان گرافیک تماس بگیرید. گلدان تبلیغاتی شرکت ارمغان گرافیک از جنس سرامیک است و دوام بالایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *