وبلاگ

بهترین گزینه برای هدیه به کارمند خود چیست؟

بهترین گزینه برای هدیه به کارمند خود چیست؟

هدیه به کارمندان یکی از روش های مهم در مدیریت خدمات انسانی در انواع شرکت ها و موسسه ها می باشد و دارای اهمیت زیادی است. تمامی افراد به هنگام دریافت هدیه خوشحال می شوند، شما می توانید با تهیه هدیه مناسب موجب ایجاد انگیزه در کارمندان خود شوید. طبق تحقیقات انجام شده، دادن هدیه به کارمند باعث افزایش قابل توجهی در بهبود انجام وظایف و ایجاد انگیزه شده است.

توجه داشته باشید که هدیه دادن به کارمند علاوه بر جنبه انگیزشی می تواند تبلیغاتی نیز باشد. به همین علت در این مقاله سعی داریم تا اهمیت هدیه تبلیغاتی به کارمندان و همچنین انواع آن را بررسی کنیم. پس اگر به دنبال بهترین هدیه تبلیغاتی هستید حتما مطالب را دنبال کنید و اگر مایل به تهیه گلدان تبلیغاتی برای کارمندان خود هستید به سایت ارمغان گرافیک مراجعه کنید.

مزایای هدیه تبلیغاتی برای کارمندان

اهمیت هدیه تبلیغاتی

هدیه به کارمند در روز کارمند و یا به عنوان قدردانی از خدمات در روز های دیگر بسیار اهمیت دارد و به طور مستقیم بر پیشرفت شرکت ها تاثیر مثبت خواهد داشت. از دلایل اهمیت هدیه تبلیغاتی به کارمندان می شود به موارد زیر اشاره کرد.

  • افزایش احساس تعلق به شرکت: اگر از هدایای تبلیغاتی با درج لوگو و شعار تبلیغاتی برای کارمندان استفاده کنید، این کار باعث ایجاد حس تعلق به شرکت در آن ها می شود.
  • ارتقای فرهنگ سازمانی: با دادن هدیه های تبلیغاتی پیوند عمیق میان کارمندان و شرکت به وجود می آید. این پیوند باعث ارتقای فرهنگ سازمانی و ایجاد رابطه ای دوستانه میان کارمندان و مدیران یک شرکت می شود.
  • تحکیم جایگاه کارمندان: کارمندانی که از مدیران خود هدایای کاربردی دریافت می کنند، با انگیزه بهتر به فعالیت خود می پردازند. این موضوع باعث می شود که شرکت بتواند کارمندان خوب خود را حفظ کند.
  • افزایش میزان رضایت در کارمندان: هدیه به کارمند موجب می شود حس رضایت نسبت به محیط و شرایط کاری به وجود آید. این حس رضایت بر کیفیت کار کارمندان تاثیر مستقیم دارد.

بنابراین با توجه به اهمیت دادن هدیه تبلیغاتی به کارمندان، پیشنهاد می شود تا بهترین هدیه را برای قدردانی از فعالیت آن ها تهیه کنید.

اهمیت هدیه تبلیغاتی

انواع هدایای تبلیغاتی

هدیه به کارمند مزایای زیادی از جمله تشویق و افزایش انگیزه را به همراه دارد. قبل از تهیه هدیه تبلیغاتی برای کارمندان خود بهتر است با انواع آن آشنا شوید.

انواع هدایای تبلیغاتی عبارت اند از:

  • لوازم التحریر: قلم و خودکار، دفترچه، تخته شاسی و… می تواند گزینه مناسبی برای هدیه کارمندان باشد. زیرا این وسایل در محیط کار مورد استفاده قرار می گیرند و به طور همزمان هم کاربردی و هم تبلیغاتی هستند.
  • کیف های اداری: کیف های اداری با درج لوگوی شرکت نیز یکی از هدایای کاربردی و تبلیغاتی است. کارمندان از کیف اداری برای حمل وسایل مورد نیاز کار خود استفاده می کنند.
  • لیوان و انواع ماگ: در شرکت ها معمولا کارمندان لیوان مخصوص خود را به همراه دارند. لیوان های تبلیغاتی برای کارمندان بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

از دیگر انواع هدایای تبلیغاتی می شود به تقویم رومیزی، جاکلیدی، فلش مموری و… اشاره کرد.

انواع هدایای تبلیغاتی

ویژگی های هدایای تبلیغاتی

گاهی انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای کارمندان کار دشواری به نظر می آید. شما می توانید با در نظر گرفتن ویژگی های زیر برای هدیه به کارمند، انتخاب بهتری داشته باشید.

ویژگی های هدایای تبلیغاتی کارمندان به صورت زیر است:

  • ارتباط با فعالیت کارمندان: بهتر است از هدیه هایی استفاده کنید که کارمندان در طول روز با آن سر و کار دارند.
  • کیفیت بالا: کیفیت هدایا باید به گونه ای باشد که کارمندان آن را مورد استفاده قرار دهند. هدایای بی کیفیت در مدت زمان کوتاهی غیر قابل استفاده می شوند.
  • قابل حمل: یکی دیگر از ویژگی های هدایای تبلیغاتی قابل حمل بودن آن است. به این صورت که کارمندان بتوانند آن را با خود حمل کنند.
  • قابلیت شخصی سازی: هدیه به کارمند باید قابلیت شخصی سازی را داشته باشد. پس بهتر است هدایای انتخاب خود را با درج لوگو و نام شرکت شخصی سازی کنید و بعد آن را به کارمند خود هدیه دهید.

ویژگی های هدایای تبلیغاتی

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی رومیزی

هدایای تبلیغاتی رومیزی به دلیل استفاده بر روی میز کارمندان مزیت های زیادی دارد. همان طور که میدانید میز کار برای یک کارمند بسیار مهم است؛ زیرا اکثر فعالیت خود را در طول ساعات کاری بر روی میز انجام می دهد. بنابراین اگر هدیه به کارمند رومیزی باشد می تواند تاثیر بسیار زیادی بر ارتقای برندینگ و افزایش روحیه کارمندان داشته باشد.

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی رومیزی به صورت زیر است:

  • کمک به جلب اعتماد مشتریان: وجود هدایای تبلیغاتی بر روی میز کارمندان به مشتریان این پیام را می رساند که شما به کارمندان و شرکت خود اهمیت می دهید. بنابراین اعتماد مشتریان به شما بیشتر خواهد شد.
  • افزایش میزان محبوبیت برند: با استفاده از هدایای رومیزی می توانید برند خود را در میان کارمندان و همچنین مشتریان خود محبوب نمایید. علاوه بر آن با هدایای رومیزی کاربردی نیز باعث بهبود روابط میان شما و کارمندان نیز خواهد شد.
  • کاهش هزینه در امر تبلیغات: اگر هدایای تبلیغاتی رومیزی جلوه و کیفیت خوبی داشته باشد می تواند باعث صرفه جویی در هزینه های تبلیغات و بازاریابی شود.

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی رومیزی

معرفی انواع هدایای تبلیغاتی رومیزی

حال که با اهمیت و مزایای هدیه به کارمند آشنا شدید، بهتر است به معرفی انواع هدایای تبلیغاتی رومیزی کاربردی بپردازیم. این هدایا عبارت اند از:

  • گلدان های رومیزی: شما می توانید با توجه به ویژگی شخصیتی هر کارمند و متناسب با آن یک نوع گل را انتخاب کنید و بر روی گلدان تبلیغاتی لوگو و شعار تبلیغاتی خود را هک کنید. این کار باعث زیبا تر شدن فضای کار و افزایش روحیه کارمندان می شود.
  • تقویم های رومیزی: اطلاع از روز کاری و مناسبت ها در تقویم باعث نظم بیشتر در روند کاری کارمندان می شود. بنابراین استفاده از تقویم رو میزی شکیل و زیبا می تواند گزینه مناسبی برای هدیه به کارمند باشد.
  • ساعت رومیزی: وجود ساعت رومیزی روی میز کارمندان موجب برنامه ریزی دقیق برای انجام کار خواهد شد.
  • ست تحریریه: ست تحریریه با لوگوی شرکت نیز باعث یکدست شدن فضای کاری و همچنین ایجاد هماهنگی در محیط شرکت می شود.

سخن پایانی

هدیه به کارمند در محیط های کاری و اداری تاثیر زیادی بر افزایش اعتماد کارمندان و همچنین مشتریان دارد. با انتخاب درست و مناسب هدیه می توانید محیط کاری خود را به یک محیط دوستانه تبدیل کنید تا کارمندان بتوانند در آرامش به فعالیت خود بپردازند. مجموعه ارمغان گرافیک با هدف طراحی و تولید بهترین هدایای تبلیغاتی آماده خدمت رسانی برای انجام سفارش های شما می باشد.

سوالات متداول

چگونه می توان هدیه مناسب برای کارمندان انتخاب کرد؟

شما می توانید با ارتباط با طراحان حرفه ای مجموعه ارمغان گرافیک و بیان خواسته های خود بهترین هدیه تبلیغاتی را برای کارمندان خود انتخاب کنید.

چه زمانی برای هدیه دادن به کارمندان مناسب است؟

مناسب های مرتبط با کارمندان برای مثال روز کارمند، مهندس و… بهترین زمان برای هدیه دادن به کارمندان است.

هدیه تبلیغاتی را باید به تمام کارمندان داد یا فقط به عده ای از آن ها؟

در مناسب ها بهتر است به همه کارمندان خود هدیه دهید و میان آن ها تبعیض قائل نشوید. اما اگر می خواهید برای کار خوب یک کارمند از او تشکر کنید بهتر است تنها هدیه را به او دهید تا متوجه شود که کار خوب او دیده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *