وبلاگ

10 پیشنهاد مناسب برای هدیه روز پزشک

هدیه روز پزشک

پزشکان و علوم پزشکی، نقش بسیار مهمی در زندگی انسان ایفا می کنند. در نتیجه، اختصاص دادن و نامگذاری یک روز به خصوص از سال برای تجلیل از تلاش ها و فعالیت های پزشکان خالی از لطف نیست. یکی از بهترین روش ها برای سپاسگزاری از تلاش پزشکان، هدیه دادن است. با این وجود، انتخاب گزینه مناسب به عنوان هدیه روز پزشک چندان راحت نیست. اگر می خواهید با بهترین هدایای روز پزشک آشنا شوید، با ما همراه باشید.

کادو روز پزشک

روز پزشک چه روزی است؟

روز پزشک در ایران همزمان با زادروز بوعلی سینا در اول شهریور ماه است. این روز به پاس خدمات بوعلی سینا به علوم پزشکی و پیشرفت های وی در این زمینه نامگذاری شد. البته، روز جهانی پزشک که در کشورهای مختلف جشن گرفته می شود، با تاریخ این روز در ایران تفاوت دارد. به عنوان مثال، 30 مارس به عنوان روز پزشک در ایالات متحده آمریکا شناخته می شود.

روز پزشک چه روزی است؟

آشنایی با تاریخچه روز پزشک

بیماری از همان ابتدا بشریت به عنوان یک دشمن سرسخت انسان شناخته شده است. پزشکان بسیار زیادی در طول تاریخ با فعالیت های گسترده خود سعی در درمان بیماری ها و نجات جان انسان ها داشته اند. بسیاری از آن ها نیز جان خود را در این راه از دست داده اند. به همین دلیل، نامگذاری یکم شهریور به عنوان روز پزشک کمترین کاری است که از دست ما بر می آید.

همانطور که گفته شد، روز پزشک در ایران مصادف با روز تولد بوعلی سینا است. بوعلی سینا به عنوان بزرگ ترین و تاثیرگذارترین فیلسوف و دانشمند جهان شناخته می شود. آثار این فیلسوف بزرگ ایرانی، کمک بسیار زیادی به پیشرفت های پزشکی کرده اند. از مهم ترین آثار بوعلی سینا می توان به کتاب شفا و قانون اشاره کرد. در نتیجه، زادروز بوعلی سینا بهترین زمان برای قدردانی از زحمات پزشکان دلسوز کشور محسوب می شود.

آشنایی با تاریخچه روز پزشک

تاثیرگذاری هدیه دادن در روز پزشک

هدیه گرفتن می تواند هر کسی را شاد و خوشحال کند. پزشکان، زحمات بسیار زیادی برای حفظ سلامتی ما متقبل می شوند. در نتیجه، هدیه روز پزشک کمتر کاری است که برای تشکر از آن ها از دست ما بر می آید. شاید خود هدیه چندان اهمیتی نداشته باشد اما نشان می دهد که شما همواره قدردان زحمات و تلاش های بی وقفه آن ها بوده اید.

معرفی مناسب ترین هدایای روز پزشک

اگر به دنبال مناسب ترین هدیه روز پزشک هستید، گزینه های زیر را می توانید در نظر بگیرید.

1. گلدان تبلیغاتی

گلدان تبلیغاتی به عنوان یکی از بهترین هدایای روز پزشک شناخته می شوند. این گلدان ها که از جنس سرامیک ساخته می شوند، شرایط مناسبی برای رشد گیاه دارند. علاوه بر این، بسیار مقاوم و بادوام هستند. هدیه دادن یک گیاه زیبا و طبیعی می تواند بهترین روش برای قدردانی از زحمات پزشکان باشد. علاوه بر این، امکان چاپ عکس یا درج لوگو روی گلدان های سرامیکی وجود دارد. گلدان های تبلیغاتی را می توانید در سایزهای مختلف و با قیمت مناسب خریداری کنید.

2. پک دمنوش های گیاهی

اگر به دنبال یک گزینه سالم برای هدیه روز پزشک هستید، پک دمنوش های گیاهی را در نظر بگیرید. نوشیدن دمنوش های گیاهی می تواند یک پایان آرامش بخش برای روزهای پر استرس پزشکان باشد. این پک ها معمولاً عطر و بوی بسیار خوبی دارند و در بسته بندی های مختلف به فروش می رسند.

3. ست مدیریتی

امروزه، ست های مدیریتی به عنوان بهترین هدایا برای رویدادهای رسمی به شمار می روند. این ست ها که در طرح ها و بسته بندی های مختلف به فروش می رسند، شامل خودکار، کیف چرم، جاسوئیچی، دفتر یادداشت و سررسید هستند. بنابراین، اگر به دنبال یک هدیه روز پزشک عالی برای قدردانی و تشکر هستید، می توانید ست مدیریتی را با قیمت مناسب خریداری کنید. این ست ها بسیار شیک و رسمی هستند.

4. عطر یا ادکلن

کمتر کسی از گرفتن عطر یا ادکلن به عنوان هدیه خوشش نمی آید. در نتیجه، اگر می خواهید به بهترین شکل ممکن از پزشک خود قدردانی کنید، عطر یا ادکلن هدیه دهید. هنگام خرید این هدیه روز پزشک نهایت تلاش خود را برای داشتن یک انتخاب خوشبو با ماندگاری بالا و بسته بندی زیبا بکنید.

عطر یا ادکلن

5. ست رومیزی یا جاقلمی

از آنجایی که پزشکان همواره نسخه می نویسند و با قلم و کاغذ در ارتباط هستید، ست رومیزی (جاقلمی) می تواند گزینه ایده آلی برای هدیه دادن باشند. پزشک می تواند جاقلمی خود را روی میز کار قرار دهد و از آن استفاده کند.

6. کتاب های پرفروش

کتاب همواره یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن محسوب می شود. اگر به فکر خرید یک هدیه روز پزشک مناسب هستید، پرفروش ترین کتاب های دنیا را در نظر بگیرید. همه از هدیه گرفتن کتاب لذت می برند و پزشکان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. البته، می توانید کتاب هایی با موضوع پزشکی خریداری کنید.

7. کیک با طرح پزشک

کیک و شیرینی همواره به عنوان یک هدیه مناسب برای رویدادهای مختلف به حساب می آیند. اگر می خواهید پزشک خود را غافلگیر کنید، کیک های آماده با طرح روز پزشک را هدیه دهید. حتی می توانید طرح مورد نظر خود را دانلود کنید و برای چاپ روی کیک به دست قناد بدهید. این یکی از گزینه های خلاقانه برای هدیه روز پزشک به شمار می رود.

کیک با طرح پزشک

8.  کارت تبریک

گاهی اوقات، یک کارت تبریک ساده با جملات زیبا می تواند بهترین کادو روز پزشک برای قدردانی باشد. کارت تبریک روز پزشک زیبایی بخرید و پیام تبریک و قدردانی خود را روی کارت بنویسید. قطعاً پزشک از این هدیه خوشحال خواهد شد.

9. ماگ حرارتی

از آنجایی که پزشکان مدت زمان زیادی را در مطب یا بیمارستان ها سپری می کنند، ماگ حرارتی می تواند یک هدیه کاربردی باشد. این هدیه نشان می دهد که شما قدردان زحمات و تلاش های پزشکان هستید. ماگ های حرارتی در طرح ها و اندازه های مختلف به فروش می رسند.

10. خودکار و روان نویس

خودکار و روان نویس ازجمله وسایل پرکاربرد پزشکان به شمار می روند. در نتیجه، به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه روز پزشک شناخته می شوند. با هدیه دادن خودکار همواره در ذهن طرف مقابل خواهید ماند. لازم به ذکر است که خودکارها و روان نویس های امروزی در بسته بندی های بسیار شیک و زیبا به فروش می رسند.

خودکار و روان نویس

سخن پایانی

اگر به دنبال خرید گلدان های تبلیغاتی هستید، به کانون تبلیغاتی ارمغان گرافیک بروید و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. در مجموع، گزینه های بسیار زیادی برای هدیه روز پزشک وجود دارند. آنچه بیشتر از خود هدیه برای پزشک ارزش دارد، قدردانی شما از اوست. در نتیجه، گزینه مورد علاقه خود در میان این 10 پیشنهاد را انتخاب کنید و در یکم شهریور به پزشک مورد علاقه خود هدیه دهید.

پیشنهاد شما برای کادو روز پزشک چیست؟ لطفاً نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

۱. روز پزشک در چه تاریخی است؟

روز پزشک مصادف با زادروز بوعلی سینا، یکم شهریور ماه است.

۲. بهترین هدیه روز پزشک چیست؟

گزینه های بسیار زیادی برای هدیه دادن در روز پزشک وجود دارند که از مهم ترین آن ها می توان به گلدان تبلیغاتی، خودکار، ست مدیریتی، کیک و … اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *