وبلاگ

اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی عید نوروز

هدایای تبلیغاتی عید نوروز

سال نو بهترین زمان از سال، برای تقویت پیوندهای موجود و احیای مجدد روابط صاحبان کسب‌وکار با کارمندان و مشتریان است. برای اینکه بتوانید، قدردانی خود را از کارمندان نشان دهید یا سال جدید را به مشتریان وفادار خود تبریک بگویید، می‌بایست به فکر هدایای تبلیغاتی عید نوروز باشید.

دریافت هدیه، تجربه‌ای قدرتمند و موثر است که حس ارتباط مثبتی را با یک برند یا شخص ایجاد می‌کند. شرکت‌ها، سازمان‌ها و بازاریابان، سال‌ها است که برای تضمین روابط بهتر با مشتریان بالقوه، از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

عید نوروز یکی از مهم‌ترین رویدادهای رسمی کشور ما است که آداب خاص خود را دارد و فرصتی برای تجدید روابط به شمار می‌آید. صاحبان کسب‌وکار نیز باید با رعایت این آداب و تهیه هدایای تبلیغاتی، آغاز سال نو را به بهترین شکل جشن بگیرند و بدین ترتیب رضایت کارمندان، مشتریان و سایرین را جلب کنند.

البته وقتی به فکر هدایای تبلیغاتی عید نوروز برای مشتریان، کارکنان و افراد شرکت‌کننده در رویدادهای تجاری و جلسات هستید، باید ملاحظات بسیاری را رعایت کنید. یک هدیه شرکتی نباید، تنها به‌عنوان ابزاری تبلیغاتی عرضه شود، بلکه می‌بایست حس خوبی در دریافت‌کننده ایجاد نماید. بنابراین سعی کنید، محصولاتی را انتخاب کنید که خودتان نیز از داشتن آن خوشحال می‌شوید.

امروزه ایده‌های مختلفی برای هدیه سال نو وجود دارند که می‌توانید از بین آن­ها یکی را برگزینید و از کالاهای متنوعی نظیر تقویم، خودکار، گلدان تبلیغاتی و… برای هدیه دادن استفاده کنید. سرمایه‌گذاری بر روی هدایای شرکتی و تبلیغاتی، بهترین راه برای تقویت حسن نیت افراد و سازمان‌ها می‌باشد. تهیه این هدایا باعث می‌شود که مخاطبان شما، احساس کنند به آن­ها اهمیت می‌دهید.

در این مطلب برخی از اقلام مناسبی که به‌عنوان هدایای تبلیغاتی عید نوروز پرطرفدار هستند را برای شما مرور کرده‌ایم. بیایید این ایده‌ها را با هم بررسی کنیم و مزیت‌های تهیه هدایا، نکات خرید آن­ها و سایر جوانب آن را بهتر بشناسیم.

هدایای تبلیغاتی عید نوروز

انواع هدایای تبلیغاتی عید نوروز

اثربخشی هدیه و تاثیر روانی آن، برای همگان اثبات شده است. چه بهتر که هدایا را در زمان‌های مناسبی نظیر عید نوروز آماده کنیم تا بتوانیم، مخاطبان خود را خوشحال نماییم. هدیه دادن به‌ویژه در محیط‌های کاری بر احساسات متقابل و اعتماد افراد به هم، تاثیر می‌گذارد.

این تأثیرات را در نتایج بازاریابی و اهدای کالاهای تبلیغاتی شرکتی می‌توانیم، به وضوح مشاهده کنیم. به‌عنوان مثال، چنانچه صاحب کسب‌وکاری هستید، می‌توانید با هدیه دادن به کسانی که هنوز مشتری شما نیستند، در آن­ها انگیزه ایجاد کنید.

ارسال هدیه مناسب در زمان درست، به‌عنوان یک محرک قوی عمل ‌می‌کند تا مشتریان احتمالی را به سوی تجارت شما بکشاند. البته مشتریان تنها کسانی نیستند که باید هدایای تبلیغاتی عید نوروز را دریافت کنند. کارمندان نیز با دریافت هدیه، حس تعلق بیش­تری نسبت به کسب‌وکار پیدا کرده و بهتر به وظایف خود عمل می‌کنند.

بدین ترتیب کیفیت خدماتی که به مشتریان و سایر ذینفعان ارائه می‌شود، نیز افزایش می‌یابد. با این تفاسیر چگونه یک هدیه مناسب را برای عید نوروز انتخاب کنیم؟ در زیر چندین مورد از هدایای شرکتی مرسوم را معرفی می‌کنیم، پس همراه ما باشید.

سررسید تبلیغاتی

سررسیدهای تبلیغاتی یک هدیه نوروز مفید هستند که هر کسی می‌تواند، از آن قدردانی کند. شما با این هدیه لازم نیست، نگران ترجیحات افراد و سلایق آن­ها باشید و مشتریان یا کارکنان شما همه از آن استفاده می‌کنند. آن­ها به‌عنوان هدایای تبلیغاتی عید نوروز برای استفاده در دفاتر یا خانه‌ها مناسب هستند و اکثر بزرگ­سالان در زندگی روزمره خود به سررسید نیاز دارند.

شما با یک سررسید سفارشی می‌توانید، برندتان را معرفی کنید و آن را به مشتریان یادآور شوید. گزینه‌های زیادی جهت سفارشی‌کردن سررسیدها وجود دارند. با درج لوگوی شرکت، تصاویر برند، عکس‌هایی از کارکنان و… حس شخصی‌تری ایجاد کرده و جنبه انسانی شرکت خود را به نمایش می‌گذارید.

تقویم رومیزی

تقویم‌های رومیزی نیز از جمله ابزارهای بازاریابی موثری هستند که با در نظرگرفتن بودجه شرکت‌ها، قیمت مناسبی دارند. علاوه بر این، آن­ها همواره در معرض دید هستند و موجب می‌شوند، خدمات شما تا مدت‌ها در ذهن مشتریان باقی بماند.

از جمله مزیت‌های تقویم رومیزی به‌عنوان هدایای تبلیغاتی عید نوروز می‌توانیم، به قیمت مناسب، بهبود آگاهی از برند، کاربرد بالا، ماندگاری طولانی، حضور فیزیکی، کمک به ایجاد وفاداری مشتریان و امکان شخصی‌سازی اشاره کنیم.

ست مدیریتی

این یکی دیگر از ابزارهای خوب بازاریابی می‌باشد که اغلب لوگو یا پیام سازمان مربوطه بر روی آن درج می‌گردد. ست‌های مدیریتی ظاهری جذاب و شیک دارند و برای تقویت ارتباط بین مدیران نقش به‌سزایی را ایفا می‌کنند. این ست‌ها ممکن است، شامل اجزاء مختلفی نظیر فلش، سررسید، خودکار، جاکارتی، کیف پول، عطر، روان‌نویس و… باشند.

هدف از طراحی ست مدیریتی این است که برای استفاده روزانه مناسب باشد، بنابراین اقلام کاربردی را در آن جای می‌دهند. چنانچه هنوز هدایای تبلیغاتی عید نوروز مدیران را انتخاب نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم، ست مدیریتی را در نظر بگیرید.

ست مدیریتی

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

لوازم الکترونیکی از جمله هدایای محبوبی هستند که بسیار مفید و ارزشمند می‌باشند. این یک گزینه عالی برای تشکر از کارکنان و انگیزه‌بخشی به آن­ها در سال جدید است. البته با توجه به تنوع کالاهای الکترونیکی و تکنولوژی، انتخاب شاید دشوار باشد. اقلامی نظیر پایه لپ‌تاپ، هدفون، چاپگر قابل حمل، بلندگوی بلوتوثی و… خوب به نظر می‌رسند.

هدایای تبلیغاتی چرمی

جهت انتخاب و سفارش هدایای تبلیغاتی عید نوروز گزینه‌های گران‌تر و ارزشمندتری نیز مطرح هستند. وسایل چرمی مانند کیف پول، جاکارتی و… هدایایی منحصربه‌فرد هستند که امکان سفارشی‌سازی و درج لوگو، مونوگرام و… نیز بر روی آن­ها فراهم شده است. این کالاها برای مدت طولانی دوام می‌آورند و تیم شما نیز با دریافت هدیه چرمی، احساس قدردانی خواهد کرد.

ساعت تبلیغاتی

ساعت‌های سفارشی از جهات مختلف به ارتقای کسب‌وکار شما کمک می‌کنند و احساس خوبی نیز در دریافت‌کننده ایجاد می‌نمایند. این­ها به‌صورت یک یادآور دائمی از تجارت و برند شما عمل کرده و هر بار که افراد ساعت را چک کنند، به یاد برند شما میافتند.

لیوان تبلیغاتی

اگر به‌دنبال وسایل کاربردی، مقرون‌به‌صرفه و همه‌پسند برای هدایای تبلیغاتی عید نوروز هستید، لیوان‌های تبلیغاتی را فراموش نکنید. شما به‌راحتی می‌توانید، آرم برندتان را به آن اضافه کنید یا برای افزایش شناخت برند، شعار خود را روی آن درج نمایید.

خودکار تبلیغاتی

خودکارهای تبلیغاتی راهی عالی برای یادآوری برند شما به مشتریان هستند. آن­ها در کنار قیمت مناسب، اثر تبلیغاتی خوبی برجای می‌گذارند و به‌راحتی به­صورت دلخواه شما، سفارشی‌ می‌شوند. در ضمن خودکارها در طیف گسترده‌ای از طرح‌ها نظیر مدل‌های رنگارنگ، شیک و کلاسیک‌ وجود دارند که می‌توانید، برای هدیه دادن به رسانه‌ها و دیگر صنایع، آن­ها را سفارش دهید.

خودکار تبلیغاتی

علت نیاز به هدایای تبلیغاتی نوروز چیست؟

ایام نوروز، بهترین فرصت برای این است که به کارمندان خود پاداش دهید و تصویر برندتان را در ذهن مشتریان ماندگار کنید. تهیه هدایای تبلیغاتی، یک حرکت تجاری هوشمندانه و بسیار خوب است که برای صاحبان تجارت و دریافت‌کنندگان مزایای زیادی دارد. اگر فکر می‌کنید، که چرا باید حتما هدایای تبلیغاتی مناسبی برای آغاز سال نو تهیه کنید، به موارد زیر توجه نمایید:

  • کارمندان شادتر: چه کسی هدیه ‌گرفتن را دوست ندارد؟ هدایا راهکاری عالی برای بهبود روحیه کارکنان و برانگیختن حس سپاسگزاری آن­ها می‌باشد. بنابراین با خرید هدایای تبلیغاتی عید نوروز کارمندان خود را خوشحال کنید و از سوی دیگر از بهره‌وری بیش­تر آن­ها حین انجام کار برخوردار شوید.
  • بهبود تصویر برند: شما به‌آسانی می‌توانید، هدایای مدنظرتان را با لوگوی برند یا یک پیام به‌خصوص، سفارشی کنید. با اهدای چنین اقلامی به مشتریان و سایرین، آگاهی از برند خود را افزایش می‌دهید.
  • یادآور خاطره‌انگیز: با سرمایه‌گذاری بر روی هدایای سال جدید، مطمئن می‌شوید که مشتریان و کارمندان شما را به خاطر می‌آورند. گیرنده هر بار که از هدیه شما استفاده کند، به یاد شرکت شما میافتد و بدین ترتیب تجارت شما در ذهن او ماندگار می‌شود.

علت نیاز به هدایای تبلیغاتی نوروز چیست؟

بهترین هدایای تبلیغاتی عید نوروز

پیش­تر انواع کالاهای کاربردی، محبوب و زیبایی که می‌توانید، برای عید نوروز هدیه دهید را بررسی کردیم. اما بهترین هدیه تبلیغاتی کدام است؟ اگرچه تمام مواردی که اشاره کردیم، هدایایی مناسب برای مقاصد تبلیغاتی شما هستند، با این حال می‌خواهیم یک مورد جدید و جذاب را به آن­ها اضافه کنیم که شاید کم­تر به گوشتان خورده باشد.

چاپ گلدان تبلیغاتی حرکتی خلاقانه و منحصربه‌فرد است که می‌تواند، تمام اهداف بازاریابی شما را برآورده کرده و احساس تازه‌ای خلق کند. گیاهان بهترین هدایای سازمانی هستند و به‌ویژه برای آغاز سال نو و فصل بهار ایده‌آل می‌باشند. از جمله مزیت‌های استفاده از گلدان‌ به‌عنوان هدایای تبلیغاتی عید نوروز عبارتند از:

  • گیاهان روحیه افراد و سلامتی کلی را تقویت می‌کنند. آن­ها هوا را تمیز کرده و به کارکنان انرژی بیش­تری می‌دهند.
  • کارکنان با قرار دادن گلدان بر روی میز کار، تنش و استرس کم­تری را تجربه می‌کنند.
  • این هدیه زنده و تازه، تا سال‌ها پس از دریافت نیز باقی می‌ماند و همواره در معرض دید همگان است.
  • با توجه به تنوع گیاهان و گلدان‌ها، این هدیه‌ای به‌صرفه می‌باشد که می‌تواند، با بودجه شما هماهنگ شود.
  • چاپ گلدان تبلیغاتی، هدیه‌ای مطمئن است که حتی افراد سخت‌پسند و حساس هم، از آن لذت می‌برند.

بهترین هدایای تبلیغاتی عید نوروز

هدیه تبلیغاتی عید نوروز برای سازمان‌ها و شرکت‌ها

همان­طور که دیدید، هدایای تبلیغاتی عید نوروز برای کسب‌وکارها، مزایای زیادی دارند. از لحاظ شرایط داخل سازمان، این­ها پاداشی برای سخت‌کوشی کارکنان هستند و به حفظ روحیه آن­ها کمک می‌کند. از جنبه فواید خارجی نیز، هدایای تجاری مشتریان را جذب و حفظ کرده و در ایجاد تصویر برند قوی و وفاداری مشتریان نقش دارند.

در تجارت، همیشه باید در راستای ایجاد ارتباطات و کسب اعتماد عمل کنید و به دنبال تقاضا باشید. با تهیه هدایای کاربردی به‌خوبی می‌توانید به این هدف برسید. البته انتخاب زمان مناسب برای هدیه دادن بسیار مهم است.

هدایای تجاری را هرگز نباید در حین مناقصه، دوره انتظار جهت تمدید قرارداد یا هنگام مذاکرات ارائه دهید. مراسمی نظیر عید نوروز فرصتی عالی است که به شما امکان می‌دهد، بدون برداشت اشتباه و سوءتفاهم، هدیه خود را به مخاطبانتان عرضه کنید.

هدیه تبلیغاتی عید نوروز برای سازمان‌ها و شرکت‌ها

پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز

چنانچه قصد دارید برای مراسم نوروز هدایای تبلیغاتی خریداری نمایید، بهتر است به کاربرد کالای مدنظرتان نیز فکر کنید. اینکه هدیه شما فقط جنبه تزئینی داشته باشد، چندان برای مخاطب جالب نیست. به‌ویژه اینکه شما می‌خواهید، بدین وسیله به مقاصد بازاریابی خود برسید و کارکنان را دلگرم و مشتریان را ترغیب کنید. بنابراین می‌بایست، به کاربرد هدیه نیز اهمیت دهید.

در ضمن زمانی که آن­ها بتوانند، از هدیه شما استفاده کنند، به‌طور مرتب به یاد شما و برندتان میافتند و این برای شهرت برند بهتر است. از جمله پرکاربردترین اقلامی که به‌عنوان هدایای تبلیغاتی عید نوروز می‌توانید، تهیه کنید، عبارتند از: تقویم رومیزی، لیوان، چاپ گلدان تبلیغاتی، وسایل الکترونیکی و هوشمند و بسیاری موارد دیگر.

پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز

مزیت خرید هدیه تبلیغاتی عید نوروز

بسیاری از مزیت‌های هدایای تبلیغاتی عید نوروز برای کارکنان و مشتریان را با هم مرور کردیم. هرچند مزایای این حرکت هوشمندانه، جذاب و ارزشمند تنها به همین موارد محدود نمی‌شود. سایر جنبه‌های مثبت تهیه هدایای شرکتی به شرح زیر هستند:

  • اگر مجموعه شما از تعدادی سهامدار تشکیل شده باشد، با ارائه هدایای ممتاز، به آن­ها احساس ارزشمندی می‌دهید و نمادی از قدردانی شرکت را ارائه می‌نمایید.
  • این هدایا به شهرت برند شما نیز کمک شایانی می‌کنند. بهترین هدایای شرکتی، محصولات ماندگار و کاربردی هستند که لوگوی برند را نمایش می‌دهند. این­ها برای راه‌اندازی محصولات تازه و نمایشگاه‌های تجاری عالی‌اند.
  • هدایای تبلیغاتی عید نوروز در مقایسه با سایر امتیازات و تشویقی‌هایی که به کارمندان عرضه می‌شوند، ارزان­تر هستند. خرید عمده کالاها نیز به کاهش قابل توجه هزینه‌ها کمک می‌کند. بدین ترتیب می‌توانید با صرفه‌جویی در هزینه‌ها به هدف خود برسید.
  • با برنامه‌ریزی مناسب جهت خرید هدایا، از سایر کسب‌وکارها هم حمایت کرده و با تامین‌کنندگان ارتباط خوبی را ایجاد می‌کنید.

نکات ضروری برای انتخاب هدایای تبلیغاتی عید نوروز

به‌طور کلی انتخاب هدیه کار راحتی نیست. به‌ویژه اینکه بخواهید، برای یک تیم بزرگ، نظیر اعضای یک شرکت یا مشتریان هدیه بخرید. برای این­که بتوانید، حسن نیت خود را به‌خوبی نشان دهید و هدیه‌ای شایسته را انتخاب کنید، به موارد زیر توجه داشته باشید:

  1. کیفیت را در اولویت قرار دهید. فرقی نمی‌کند، قصد خرید چه کالایی را دارید. همیشه به کیفیت آن دقت کنید. چراکه اعتبار شرکت شما به این مسئله بستگی دارد.
  2. اصیل باشید اما زیاده‌روی نکنید. اگر هدایای نامناسبی انتخاب کنید یا اقلام ناهماهنگ را در هدیه خود بگنجانید، احتمالا به اهدافتان نمی‌رسید و تاثیر خوبی بر جای نمی‌گذارید.
  3. نام یا لوگوی شرکت را به‌گونه‌ای بر روی هدیه درج کنید که به جنبه زیبایی آن آسیب نرساند و مردم بتوانند، به‌راحتی از آن استفاده کنند.
  4. هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی عید نوروز این رویداد باستانی را در گوشه ذهن داشته باشید و متناسب با مناسبت پیش رو، هدیه مناسبی تهیه کنید.

نکات ضروری برای انتخاب هدایای تبلیغاتی عید نوروز

سخن پایانی

اگر می‌خواهید برند خود را بهبود ببخشید و محصولاتتان را به مشتریان بالقوه معرفی کنید، باید از قدرت هدایای تبلیغاتی استفاده نمایید. عید نوروز زمانی است که همه ایرانیان به جشن و شادمانی می‌پردازند و با هدیه دادن احترام خود را نسبت به دیگران نشان می‌دهند.

شما نیز در شرکت یا سازمانتان از این فرصت استفاده کرده و با سفارش و خرید هدایای تبلیغاتی عید نوروز ارتباطی موثر را با مخاطبانتان ایجاد نمایید. ما در مجموعه ارمغان گرافیک، آماده‌ایم تا شما را برای رسیدن به اهداف بازاریابی برندتان یاری کنیم. جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات در زمینه طراحی گرافیک و سفارش کالاهای تبلیغاتی با بهترین قیمت و در کوتاه­ترین زمان با ما تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

۱. چه زمانی برای اهدای کالاهای تبلیغاتی خوب است؟

عید نوروز بهترین زمان برای جذب مشتریان و ایجاد ارتباطات قوی با کارمندان از طریق تهیه هدایا می‌باشد.

۲. آیا می‌توانیم، چند نمونه از کارهای تبلیغاتی ارمغان گرافیک را دریافت کنیم؟

شما می‌توانید، نمونه‌ کارها را در وب­سایت ما مشاهده کنید و همچنین طرح‌های اختصاصی مدنظرتان را نیز سفارش دهید.

۳. سفارش هدایای تبلیغاتی عید نوروز چقدر هزینه دارد؟

هزینه خدمات به نوع کالا و حجم سفارش شما بستگی دارد. البته به شما اطمینان می‌دهیم که خدمات مجموعه ارمغان گرافیک با قیمت مناسب به شما عرضه می‌گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *