وبلاگ

تاثیر شگفت انگیز هدایای تبلیغاتی در افزایش فروش

تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش

همانطور که کسب و کارها به طور فزاینده ای تلاش می کنند تا بهترین محصولات و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند، رقابت در بازارهای سراسر جهان افزایش یافته است. تبلیغات موثر، کلید ایستادگی در برابر رقبا به منظور جلب مشتری و رشد کسب و کار شما است. با توجه به تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش استفاده از هدایای تبلیغاتی مانند گلدان تبلیغاتی شکل صحیح تبلیغات و برندسازی تجاری است.

محصولات تبلیغاتی، روشی موثر برای تبلیغات هستند و شرکت‌ هایی که از آن ها استفاده می‌ کنند، فروش بیشتر، بازگشت سرمایه بالاتر و همچنین افزایش آگاهی از برند را مشاهده می کنند.  اقلام تبلیغاتی ارزان و ساده هستند و می ‌توانند، افراد مختلفی را به سمت کسب و کار شما جذب کنند. دیگر تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش این است که باعث شناخت برندتان می شود.

به لطف هدایای تبلیغاتی می توانید، تأثیرگذاری بیشتری نزد افراد جامعه داشته باشید. در نهایت، این محصولات یک راه عالی برای حفظ مشتری خوب و وفادار هستند.

 

استفاده از هدایای تبلیغاتی برای افزایش فروش

هدایای تبلیغاتی چیست؟

محصولات تبلیغاتی اقلامی هستند که دارای آرم، پیام یا شعار یک شرکت یا سازمان هستند. محصولات تبلیغاتی برای تبلیغ یک شرکت یا سازمان، برند، محصول یا خدمات استفاده می شود. آن ها معمولاً با هزینه کم یا بدون هزینه در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. این محصولات، ممکن است به عنوان ابزار بازاریابی و انگیزه کارکنان نیز مورد استفاده قرار گیرند.

تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش شامل افزایش آگاهی از برند و وفاداری به برند است. این هدایا همچنین می ‌توانند، درآمد بیشتری برای استارت‌ آپ ‌ها و کسب‌ وکارهای کوچک ایجاد کنند. محصولات تبلیغاتی اغلب در نمایشگاه ‌ها، کنفرانس ‌ها و رویدادهای دیگر اهدا می‌ شوند.

 

ایده های جذاب برای هدایای تبلیغاتی

در ابتدا باید گفت که هر چیزی می تواند، یک محصول تبلیغاتی باشد، به شرط آن که وجهه یک شرکت را ارتقا دهد. ایده ها و مثال های زیر تا حدود زیادی بیانگر تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش هستند:

  • ظروف نوشیدنی مانند لیوان و ماگ
  • سرکلیدی
  • لوازم جانبی کامپیوتر مانند درایوهای فلش لپ تاپ
  • تنقلات و خوراکی ها
  • پوشاک مانند پیراهن و کلاه

 

تاثیر هدیه تبلیغاتی در  شناخت برند

یکی از موارد مهم در مورد هدایای تبلیغاتی این است که آن ها فقط به عنوان یک ابزار بازاریابی برای برندسازی مورد استفاده قرار نمی گیرند، بلکه می توانند، شهرت و برند کسب و کار شما را برای نسل های بعد نیز حفظ کنند. این به نوبه خود به این معنی است که برند شما توسط افراد بیش تری دیده می شود.

اهمیت تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش

6 علت که چرا باید هدیه تبلیغاتی داشته باشیم؟

هدایای تبلیغاتی یک راه عالی برای محبوب کردن برند شما هستند، اهمیت هدایای تبلیغاتی در فروش شامل موارد زیر است:

شناخت نام تجاری

وقتی یک کالای تبلیغاتی منحصر به‌ فرد در جهت افزایش تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش ارائه می‌ کنید، این کار توجه مردم را به خود جلب می‌ کند و زمانی که لوگوی شرکت و اطلاعات تماس خود را روی آن می ‌زنید، مردم برند شما را به خاطر می ‌آورند. اگر مشتری هدف شما زیاد از خودکار استفاده می کند و حالا به او یک خودکار روان نویس جدید بدهید که همیشه از آن استفاده می کنند، این کار به حفظ نام شرکت شما در ذهنشان بسیار کمک می کند.

 

به مشتریان خود نشان دهید که آن ها را درک می کنید

وقتی به افراد یک کالای تبلیغاتی می ‌دهید، آن ‌ها از این کار بسیار قدردانی می ‌کنند و ارتباط نزدیک تری با شما و شرکتتان می گیرند. در حقیقت، اهمیت دادن به افراد راهی برای متمایز کردن خود از رقبا است. داشتن هدایای تبلیغاتی منحصر به فرد و چشمگیر راه دیگری برای عبور از همین پل است.

وقتی برای ایجاد پیوندهای قوی با مخاطبان هدف خود وقت بگذارید، به احتمال زیاد آن ها از کسب و کار شما راضی خواهند بود. مشتریان خوشحال، مشتریان وفادار هستند و احتمال بیشتری دارد که برند شما را به دوستان و خانواده خود معرفی کنند که به نوبه خود باعث ایجاد مشتریان وفادار می شود.

 

انواع هدایای تبلیغاتی مورد استفاده در تبلیغات

 

 

هدایای تبلیغاتی مقرون به صرفه بودن هستند

در حالی که کارت ‌های ویزیت، بروشورها و پست های شبکه های اجتماعی جایگاه خود را در بازاریابی دارند اما مصرف‌کنندگان آن‌ ها را برای مدت طولانی نگه نمی‌ دارند. از طرف دیگر، مردم معمولاً حداقل 6 ماه و بیشتر هدایای تبلیغاتی را نگه می دارند. بنابراین، از تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش یادآوری مداوم کسب و کار شما است. تنها به همین دلیل است که هدایای تبلیغاتی مقرون به صرفه تر از هر رسانه تبلیغاتی دیگری هستند.

تبلیغات مقرون به صرفه

بسیاری از اشکال تبلیغات، اگرچه موثر هستند، اما می توانند پرهزینه باشند. به این ترتیب، این گزینه ممکن است برای استارت‌ آپ ‌ها یا کسب ‌وکارهای کوچکی که تلاش می‌کنند در منطقه محلی خود رشد کنند، قابل اجرا نباشد. بنابراین، نباید از تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش غافل شد، زیرا می توانند، راهی مقرون به صرفه برای بازاریابی برند شما باشند، زیرا لوگوی شما هفته ها و ماه ها پس از عرضه اولیه دیده می شود.

مشتریان را وفادار نگه دارید

وفادار نگه داشتن مشتریان به چیزی بیش از ارائه محصولات و خدمات به آن ها نیاز دارد. برای اینکه مشتریان را راضی نگه دارید، باید آن ها را برای خرید محصولات یا خدمات خود ترغیب کنید. هدایای تبلیغاتی می توانند، به کسب و کار شما برتری بیشتری نسبت به رقبا بدهند، زیرا باعث افزایش آگاهی و یادآوری برند می شود که به نوبه خود شانس انتخاب برند شما را نسبت به دیگران افزایش می دهد.

تنوع زیاد هدایای تبلیغاتی

 

ایجاد مزیت رقابتی

هدایای تبلیغاتی برای متمایز شدن از رقبا ایده آل هستند، زیرا به کسب و کارها کمک می کنند، برند خود را در ذهن مخاطب هدف خود قرار دهند. بسیاری از مردم از دریافت هدایای تبلیغاتی لذت می برند و این تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش است. به همین دلیل، احتمال بیشتری وجود دارد که پیوند قوی تری با مشتریان ایجاد شود و از رقبا پیشی بگیرید.

استفاده از هدیه تبلیغاتی چه فایده هایی دارد؟

هدایای تبلیغاتی را می توان متناسب با بودجه، برند و تصویر دلخواه شما شخصی سازی کرد تا تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش افزایش یابد. به این ترتیب، ارائه محصولات تبلیغاتی می تواند، یک تاکتیک بازاریابی موثر برای افزایش در معرض دید شما بدون افزایش بودجه بازاریابی باشد.

مصرف‌ کننده ‌ای که یک کالای تبلیغاتی کاربردی و جذاب دریافت می ‌کند، احتمالاً برای مدت طولانی از آن استفاده می‌ کند. از طرفی، هدایای تبلیغاتی برند شما را در فضاها و مکان ‌هایی که دیگر رسانه ‌های تبلیغاتی نمی ‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند، تبلیغ می‌کند. هدایای تبلیغاتی محبوب و بسیار جذاب مانند تی شرت های مارک دار، کیف، ظروف نوشیدنی و خودکار نیز یک راه مقرون به صرفه برای افزایش آگاهی از برند هستند.

اقلام تبلیغاتی ابزارهای بسیار موثری هستند که تاثیر آن ها بر افزایش آگاهی از برند و یا پیام تبلیغاتی روی آن ها اثبات شده است. با وجود این که معمولاً آن ها هزینه پایینی برای هر سازمانی دارند اما از نظر ارائه نتایج بازاریابی برای تبلیغ کننده، بسیار خوب هستند.

 

فواید هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارها

6 روش افزایش فروش با کمک هدایای تبلیغاتی

در واقع باید گفت که روش های مختلف برای ارائه هدایای تبلیغاتی در جهت تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش انجام می گیرد. برخی از این روش ها عبارتند از:

آیتم های تبلیغاتی مختلف را با جنسیت افراد مطابقت دهید

 برای مثال، زنان بیشتر از شال های تبلیغاتی استفاده می کنند، در حالی که تی شرت برای مردان مناسب است.

نام تجاری خود را بر روی هدایای تبلیغاتی معرفی کنید

استفاده از هدایای تبلیغاتی که مخاطبان هدف شما روز به روز از آن ها استفاده می کنند، تضمین برتری برند شما است. اگر هدفتان تبدیل شدن به یک برند معتبر است، اطمینان از این که لوگوی شما در مکان‌ های زیادی قرار دارد در رسیدن به این هدف کمکتان می‌کند.

از هدایای تبلیغاتی کاربردی استفاده کنید

اقلام کاربردی مانند لیوان و زیر لیوانی فقط برای هدیه دادن نیستند و می توانند در هر مکانی به ویژه محیط کار استفاده شوند.

پیام خود را همراه با هدایای تبلیغاتی ارائه دهید

برای این که تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش افزایش یابد، همه هدایای تبلیغاتی باید شامل یک فراخوان یا پیام باشند. بنابراین، همراه با هدایای تبلیغاتی خود، یک بروشور بگنجانید که به مشتریان می‌ گوید چه اقدامی را می ‌خواهید، انجام دهید و هدف شما در کسب و کارتان چیست.

به مشتریان برتر خود هدایای تبلیغاتی نفیسی دهید

برای اکثر کسب و کارها، 80 درصد از درآمد آن ها از 20 درصد مشتریانشان حاصل می شود. پس برای این که مشتریان برتر خود را حفظ کنید، ایده خوبی است که آن ها را با هدایای مارک دار خوشحال کنید. این نه تنها ارتباط شما را با مشتری حفظ می کند، بلکه اگر کالاهای تبلیغاتی شما دارای برند باشند، کسب و کار شما را نیز از رقبا متمایز می کند.

 

تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش و استفاده از لوگو

 

 

سوالات متداول هدایای تبلیغاتی

۱) چرا هدایای تبلیغاتی باید ماندگار باشند؟

هدایای تبلیغاتی باید ماندگار باشند، زیرا قصد معرفی کسب و کار و برند شما را دارند و در ذهن مشتری باقی می مانند.

۲) جدیدترین هدایای تبلیغاتی شامل چه مواردی است؟

جدیدترین هدایای تبلیغاتی شامل ست های چرمی و وسایل و تجهیزات تکنولوژی است.

۳) هدایای تبلیغاتی چقدر بودجه احتیاج دارد؟

بودجه ای که برای هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته می شود با توجه به توان مالی شرکت و سازمان مربوطه متفاوت است.

سخن پایانی

هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که برای تبلیغ یک کسب و کار استفاده می شوند. هدایای تبلیغاتی مزایای بسیاری برای برندها دارند. هنگامی که هدایای تبلیغاتی به مشتریان ارائه شوند، یک تبلیغ برندینگ منظم برای مخاطبان گسترده ارائه می کنند. برخی از محبوب ترین اقلام مورد استفاده برای تبلیغ محصول شامل پوشاک، ظروف نوشیدنی و لوازم التحریر مانند کتاب و خودکار است. با اهدای یک کالای تبلیغاتی، تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش را مشاهده می کنید و مشتری به سرعت برند شما را می شناسد و آن را به یاد می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *