وبلاگ

معرفی شیک ترین هدایای تبلیغاتی مناسب برای مدیران

معرفی شیک ترین هدایای تبلیغاتی مناسب برای مدیران

بسیاری از افراد که به تازگی یک شرکت و یا کسب و کاری را راه اندازی کرده‌اند، به فکر این هستند که کار تبلیغات را برای خودشان گسترده کنند؛ در حال حاضر یکی از کارهایی که انجام می‌شود، هدیه تبلیغاتی مدیریتی است که می‌تواند بسیار مفید عمل کند. به این ترتیب زمانی که شما به مشتریان خود هدیه‌هایی با برند اختصاصی خودتان ارائه می‌کنید، این کار شما همیشه در ذهن فرد باقی می‌ماند و می‌تواند هر زمان که نیاز به محصول شما داشت، از شرکتتان خرید خود را انجام دهد و یا از خدماتتان بهره‌مند شود. برای تهیه انواع هدیه تبلیغاتی از سایت ارمغان گرافیک می‌توانید نسبت به سفارش هدیه با ارزش خود اقدام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، برای شما ارسال شود.

انواع هدیه مدیریتی

در ارمغان گرافیک تنوع هدیه‌ها بسیار زیاد است، به این ترتیب شما می‌توانید تمامی محصولات را بررسی کرده و در نهایت یکی را با توجه به سلیقه خودتان و در نظر گرفتن شرایط اقتصادی که قصد دارید هدیه را انتخاب کنید. هدیه مدیریتی می‌تواند یک گلدان از گل‌های تازه و با طراوت باشد که فرد بتواند آن را در اتاق خود و یا روی میز قرار دهد؛ به این ترتیب او می‌تواند هر روز با دیدن این گلدان زیبا به یاد شما بیفتد و سایر افرادی که وارد اتاق وی می‌شوند، از تبلیغات شما که روی این محصول شده است، جذب شرکتتان شوند. این روزها تبلیغات حالت جدیدی به خود گرفته است که شما می‌توانید از این راه به یک مدیر حرفه‌ای تبدیل شوید.

انواع هدیه مدیریتی

هدیه سازمانی

ممکن است تا به امروز شما هم از این هدایای سازمانی گرفته باشید و از آن استفاده نکنید؛ هدیه‌های سازمانی باید کاربردی باشند، زیرا اگر چنین نباشد دیگر تبلیغاتی برای شما به حساب نمی‌آید و هزینه‌ای که کرده‌اید کاملاً بیهوده می‌شود. به طور مثال هدیه جذاب و جدیدی که توسط ارمغان گرافیک تهیه شده است، به عنوان گلدان تبلیغاتی نام گرفته و می‌تواند برای افراد مفید باشند. به این ترتیب فرد می‌تواند گلدان را در محیط خانه خود قرار دهد و از زیبایی آن لذت ببرد. اگر شما می‌خواهید اخیراً سازمان خود را تبلیغ کنید، می‌توانید از سایر هدایای ما که شامل جاسوئیچی و یا خودکار است، بهره‌مند شوید. این وسایل از ابزاری هستند که افراد هر روز از آن استفاده می‌کنند و در معرض دیدشان قرار دارند.

هدیه کارمندان به مدیر

امکان دارد موقعیتی پیش بیاید که شما به عنوان یک کارمند، بخواهید به مدیر خود هدیه‌ای را اعطا کنید؛ در ابتدا باید بدانید که این هدیه به دلیل رسمی بودن، باید در یک جعبه قرار بگیرد و به صورت خاصی تزئین شود، ارمغان گرافیک با هدیه‌های مناسب از طرف کارمندان به مدیر می‌تواند به شما را در این زمینه کمک کند. هدیه‌های مختلفی توسط این شرکت تولید می‌شود که از جمله مناسب‌ترین آن‌ها می‌توان به گلدان، خودکار، جاسوئیچی، سر رسید و … اشاره کرد. پس اگر شما هم به دنبال تهیه یک کادو مناسب برای مدیر خود هستید، اصلاً نگران نباشید، زیرا با آپشن‌های زیادی که ارمغان گرافیک در اختیار شما قرار می‌دهد، کارتان آسان می‌شود.

برای این که بتوانید بهترین انتخاب را برای مدیر خود داشته باشید، قبل از هر اقدامی باید بدانید که مناسبت این کادو چیست و در چه محیطی قرار است این کادو را به مدیرتان بدهید؛ هدیه‌ها می‌توانند متفاوت باشند و برای هر کسی یک حس جدیدی را به وجود بیاورند. به طور مثال ممکن است شما یک کادو مشخص را به دو نفر بدهید و یکی آن را خاص بداند و دیگری ارزشی برای کادوی شما قائل نشود؛ اما توجه کنید هدیه‌ای که با توجه به روحیات یک مدیر در نظر گرفته شده باشد، او را مجاب می‌کند تا از هدیه شما استفاده کند. این کادو باید دارای ویژگی‌های مخصوصی باشد تا یک مدیر به استفاده از آن بپردازد.

هدیه کارمندان به مدیر

هدیه تبلیغاتی مدیریتی

این هدیه‌ها جنبه‌های مختلفی دارند و افراد با در نظر گرفتن شرایط خودشان یکی را انتخاب می‌کنند؛ اما هدف کلی از تهیه هدیه تبلیغاتی مدیریتی یکسان بوده و همگی تنها هدفشان تبلیغات و راضی نگه داشتن مشتریان است. این هدیه‌ها می‌تواند برای کارمندان و یا سایر افراد عادی باشد و انتخاب آن کاملاً توسط مدیر صورت می‌گیرد. هدیه‌های تبلیغاتی انواع مختلفی دارد که از ست‌های سر رسید و خودکار تا گلدان‌های گل طبیعی متفاوت‌اند. در این بین انواع هدایای تبلیغاتی شامل هدیه‌های نفیسی می‌شود که می‌تواند برای عده‌ای خاص، سفارش داده شده باشد.

چرا باید از هدیه‌های مدیریتی استفاده کنیم؟

اثرگذاری این هدیه‌ها در ذهن مشتریان و کارمندان باعث می‌شود تا شما بتوانید افراد وفادار به برند خود را در کنارتان بیشتر داشته باشید. تصور کنید یک مشتری با استفاده از جا سوئیچی که شما به وی داده‌اید احساس وفاداری بیشتری می‌کند و هنگام سفارش کالای مشابه شما، سعی دارد تا از برندی که برای شما است خرید خود را انجام دهد. این قضیه در رابطه با خدمات نیز صدق می‌کند، پس نباید اهمیت هدیه‌های تبلیغاتی را دست کم بگیرید. از جمله مهم‌ترین اتفاقاتی که بعد از دریافت این هدایا رخ می‌دهد، به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • درصد بازخورد بیشتر
  • احساس وفاداری و تعلق
  • ایجاد حس قدردانی

چرا باید از هدیه‌های مدیریتی استفاده کنیم؟

ویژگی های هدیه تبلیغاتی مدیریتی

کاربرد: خیلی مهم است هدیه‌ای که شما می‌خواهید به افراد مختلف بدهید، کاربردی باشد؛ به این صورت اگر هدیه‌ای را در نظر بگیرید که به لحاظ استفاده کردن به درد افراد نمی‌خورد، در اصل مثل این است که شما هیچ کاری انجام نداده‌اید؛ اما اگر هدیه شما کاربردی باشد، مورد استقبال قرار می‌گیرد و افراد با استفاده از آن به یاد شما و شرکتتان می‌افتند.

شخصی سازی: اگر بتوانید هدیه را متناسب با افراد تهیه کنید، این کار شما تأثیر بسیار زیادی در آن‌ها خواهد داشت. به این صورت مثلاً اگر می‌خواهید هم‌زمان برای کارمندان و افراد غیر کارمند هدیه تهیه کنید، نباید آن‌ها را به یک شکل سفارش دهید؛ مثلاً برای کارمندان می‌توانید از لیوان و برای باقی افراد از گلدان گل طبیعی کمک بگیرید.

منحصر به فرد بودن: هدیه‌هایی که شامل سر رسید و تقویم می‌شوند، درست است که تأثیر دارند، اما بهتر است که از هدیه‌‌های به روزتری استفاده کنید. به این صورت هدیه‌های جدیدی مانند جاسوئیچی و یا گلدان می‌تواند تأثیر کار شما را دو چندان کند.

ماندگاری: سعی کنید از هدیه‌هایی استفاده کنید که برای مدت طولانی باقی می‌ماند، به طور مثال خودکار به محض تمام شدن دور انداخته می‌شود و هدیه تبلیغاتی مدیریتی تقریباً وابسته به زمان است؛ اما هدایای دیگری مانند گلدان می‌تواند تا سال‌های سال برای فرد بماند و او از این قضیه احساس رضایت کند.

ویژگی های هدیه تبلیغاتی مدیریتی

نکات انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب مدیران

اگر قصد دارید تا برای مدیر خود هدیه‌ای را در نظر بگیرید، بدانید که این هدیه باید از ویژگی‌های مختلفی برخوردار باشد. اشاره کردیم که اگر بتوانید این هدیه را با توجه به در نظر گرفتن شرایط و شخصیت یک مدیر انتخاب کنید، به احتمال 99 درصد فرد را مجاب به استفاده می‌کند؛ اما این ویژگی‌ها چیست و چگونه می‌توانیم بهترین هدیه را انتخاب کنیم؟ از جمله مهم‌ترین نکاتی که باید توجه داشته باشید، به شرح زیر است:

هدیه شما باید شیک و با جعبه مناسب باشد؛ نمی‌توانید هدیه‌‌ای که درخور یک مدیر نیست را به او بدهید. این کار شما به منزله توهین تلقی شده و امکان دارد موقعیت کاری شما به خطر بیفتد. پس سعی کنید که در این بین از هدیه‌های شیک و با جعبه‌‌های مناسب انتخاب خود را انجام دهید.

وسایل مورد نیاز: امکان دارد که مدیر شما خانم یا آقا باشد؛ در این صورت حتماً به جنسیت فرد توجه کنید و هدیه‌هایی مناسب با این شرایط در نظر بگیرید. اگر رئیس شما به تازگی ساعت دیواری خود را از دست داده است، می‌توانید برای او یک ساعت بخرید. همچنین اگر وی با تلفن زیاد صحبت می‌کند، لوازم جانبی موبایل مانند هدست می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

نکات انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب مدیران

معرفی هدایای شیک مناسب مدیران

به معرفی هدایای بسیار شیک می پردازیم:

گلدان تبلیغاتی

یکی از بهترین کادوهایی که می‌تواند برای تمامی افراد یعنی کارمندان، مشتریان و حتی مدیران مناسب باشد، گلدان تبلیغاتی است. گل‌ها با خودشان حس سرزندگی و با رنگ سبزی که دارند، صلح و آرامش را به هدیه می‌آورند و به این ترتیب می‌تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشند. اگر شما هم اخیراً نیازمند تهیه یک هدیه تبلیغاتی هستید، می‌توانید همین حالا از طریق ارمغان گرافیک نسبت به سفارش این محصول اقدام کنید و یا با شماره‌های زیر تماس گرفته و بعد از مشاوره تصمیم نهایی خود را بگیرید.

خودکار تبلیغاتی

اگر بودجه سازمان و یا شرکت شما زیاد نیست و در عین حال قصد دارید تا تبلیغات خود را انجام دهید، طبیعتاً خودکار می‌تواند یک گزینه مناسب و در عین حال کاربردی باشد. قیمت پایین، وزن و حجم کم این محصول از جمله مزیت‌هایی است که می‌تواند آن را به بهترین گزینه تبدیل کند.

ساعت دیواری

یکی دیگر از بهترین هدیه‌هایی که می‌تواند توسط کارمند به مدیر و یا برعکس و همچنین به مشتریان ارائه شود، ساعت دیواری است. ساعت‌ها می‌توانند محصولاتی با دوام باشند و هر سری که به آن برای دیدن ساعت نگاه کنند، برند تبلیغاتی مشاهده شده و این خود یک تبلیغ عالی محسوب می‌شود.

ساک خرید پارچه‌ای

اگر حامی حفظ محیط زیست هستید، می‌توانید برای تبلیغات خود از کیف‌های پارچه‌ای استفاده کنید که بر روی آن نام برند یا لوگو شما وجود داشته باشد. به این ترتیب افراد با گرفتن آن در دستشان می‌توانند یک تبلیغی برای شما محسوب شوند.

ماگ یا لیوان

لیوان و یا ماگ بهترین گزینه برای کارمندان به حساب می‌آید که هر روز می‌توانند در آن قهوه و یا چای خود را میل کنند و از زیبایی آن لذت ببرند. به این ترتیب شما می‌توانید حتی از این لیوان‌ها برای تبلیغات به مشتریان خود نیز اعطا کنید.

تی ‌شرت

یکی دیگر از وسایلی که بسیار کاربردی بوده و در عین حال می‌تواند تبلیغات شما را در همه جا ارائه کند، سفارش تی‌شرت تبلیغاتی است. شما می‌توانید این تی‌شرت‌ها را به مشتریان خود بدهید تا با پوشیدن آن بتوانند شما را در بیرون و یا داخل محیط، حمایت کنند.

جمع بندی

هدیه تبلیغاتی مدیریتی یکی از بهترین کارهایی است که در این سال‌ها مد شده و شرکت‌های زیادی در حال اعطای این هدایا هستند. اگر شما هم می‌خواهید که یک تبلیغات عالی و بدون حاشیه انجام دهید، بدانید که هدیه‌های تبلیغاتی بهترین گزینه به حساب می‌آیند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سفارش انواع هدیه تبلیغاتی می‌توانید با مشاوران ارمغان گرافیک با شماره تماس 02166676857 در ارتباط باشید. آدرس حضوری ما واقع در تهران خیابان امام خمینی، بعد از خیابان جیحون، نرسیده به بزرگراه یادگار امام، پلاک 6 واحد 1 است.

 

سوالات متداول

از کجا می‌توانم یک هدیه تبلیغاتی سفارش دهم؟

بهترین فروشگاه برای سفارش هدایای تبلیغاتی، ارمغان گرافیک است که با قیمت‌های مناسب، برای شرکت‌ها و استارتاپ‌های تازه کار مفید عمل می‌کند.

آیا گلدان‌های طبیعی دارای گل‌های باکیفیتی هستند؟

بله تمامی گل‌ها به صورت طبیعی و کاملاً با نشاط تقدیم شما عزیزان خواهد شد. پس نگران طراوت و تازگی آن‌ها نباشید.

آیا می‌توانم برای مدیر خودم یک گلدان سفارش دهم؟

بله شما می‌توانید این کار را انجام دهید و حتی متن مورد علاقه‌تان را که دوست دارید روی گلدان قرار بگیرد به ما سفارش دهید تا آن را روی ظرف، برایتان طراحی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *