وبلاگ

کدام یک از هدایای تبلیغاتی معرف برندتان است؟

هدایای تبلیغاتی معرف برندتان

شرکت ها و برندها اهداف متعددی برای دستیابی دارند. در میان این اهداف، قرار گرفتن در صدر اهداف سالانه آن‌ها هدایای تبلیغاتی و بازاریابی برند شما قرار دارد. هر سازمانی فهرستی از مشتریان خود دارد که برای حفظ کردن آن‌ها تلاش می‌کند. این شرکت‌ها هدایا تبلیغاتی متفکرانه و اصیل را مد نظر خود قرار می‌دهند.

مردم از هدیه ای که با تفکر و اصالت به آنها داده می شود، قدردانی می کنند تا اینکه نام تجاری فقط بر روی آن ارائه شده باشد. هدایا تبلیغاتی بهترین روش برای شناخت و افزایش آگاهی از برند است. انواع مختلفی از محصولات تبلیغاتی وجود دارد که می توانند به طور موثر برای تبلیغات استفاده شوند. اگر مطمئن نیستید کدام هدایای تبلیغاتی معرف برندتان است، مشکلی نیست. در این مقاله، ما انواع هدایای تبلیغاتی را بررسی کرده‌ ایم تا به شما کمک کنیم هدایای خود را انتخاب کنید.

لباس تبلیغاتی

 اگر می خواهید ارزش اقلام هدیه خود را به حداکثر برسانید، لباس های تبلیغاتی ایده آل هستند به این دلیل که سود مضاعف را به همراه دارد. اولاً، لباس‌های باکیفیت ارزشمند هستند، بنابراین تأثیر زیادی بر جای خواهند گذاشت.  دوم، گیرندگان لباس‌ها را روزانه می‌پوشند، بنابراین تبلیغات به طور مستمر ادامه دارد. وقتی لباس تبلیغاتی را هدیه می دهید، از مشتریان، کارمندان و هر کس دیگری یک بیلبورد تبلیغاتی برای برند خود می‌سازید. این محصول راهی عالی برای قرار دادن نام سازمان شما در مقابل چشمان بسیاری است.

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی در معرض دید است و توجه همگان را به برند جلب می‌کند. این هدایا به همان اندازه برای عرضه در نمایشگاه ها، رویدادها و کنفرانس ها محبوب هستند، برای مدارس، دانشگاه ها، ادارات، جاذبه های گردشگری و فروشگاه های هدیه ایده آل می‌باشد. از این محصول می‌توانید برای پاداش دادن به مشتریان و کارمندان استفاده کنید حائز اهمیت است که خودکار تبلیغاتی را به عنوان تقدیر، قدردانی یا تشکر از همکاران، معلمان و دانش آموزان به آن‌ها هدیه دهید. خودکارهای تبلیغاتی طول عمر بالایی دارند، بنابراین لوگو، برند شرکت شما برای چندین ماه قابل مشاهده خواهد بود.

خودکار تبلیغاتی

گلدان تبلیغاتی

با استفاده از این محصول سازگار با محیط زیست به مشتریان خود نشان می دهید که از محیط سبز حمایت می کنید. این هدیه متفاوت و خلاقانه راهی عالی برای جلب توجه برند است. با هدیه دادن گلدان تبلیغاتی به کارمندان شرکت به منظور قدردانی از زحمات آن‎ها می‌توانید موجب تبلیغ برند نیز شوید. زیرا این هدایای تبلیغاتی معرف برندتان به دلیل کوچک بودن بر روی میز قرار می‌گیرد و در معرض دید هستند. گلدان‌های تبلیغاتی در خانه یا اداره قرار بگیرند باعث ایجاد طراوت و تازگی در آن محیط می‌شوند و هوای آن مکان را متعادل می‌سازد.

لیوان تبلیغاتی

لیوان هایی که لوگو و پیام شما بر روی آنها چاپ شده است. هنوز یکی از موثرترین راه‌ها برای افزایش دید برند شما هستند. لیوان‌های تبلیغاتی را می توان در دفتر، خانه و هر جای دیگری که ممکن است از یک فنجان چای یا قهوه لذت ببرید استفاده کنید. لیوان های چاپی تقریباً برای هر شرکتی، صرف نظر از صنعت، خدمات یا محصولی که ارائه می کنید، یک ابزار بازاریابی ایده آل است. لیوان های چاپی یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی موجود در بازار هستند. لیوان های تبلیغاتی برای استفاده روزمره طراحی شده اند، برای نوشیدن یا به عنوان جا خودکار می‌توان از آن استفاده کرد.

بطری آب تبلیغاتی

بشر از ابتدا آب می‌نوشد و آن را به یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها تبدیل کرده است. بطری های آب برای سالیان متمادی یک کالای محبوب برای تبلیغ بوده است. بطری های آب تبلیغاتی روشی موثر برای تبلیغات سازمان شما است.  این محصول با یک لوگوی شرکت با استفاده از چاپ یا حکاکی لیزری شخصی سازی می شوند و معمولاً به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان و کارمندان شرکت داده می‌شود. بزرگترین ویژگی بطری‌های آب تبلیغاتی قابل استفاده بودن مجدد آن‌ها است.

کیف تبلیغاتی

کیف تبلیغاتی

اگر به دنبال راهی هستید که مردم به معنای واقعی کلمه نام برند شما را در شهر حمل کنند، کیف های حمل و نقل یکی از موثرترین اقلام تبلیغاتی هستند. این محصول قابل استفاده مجدد است، بنابراین، مشتریان شما می توانند در حین خرید، رفت و آمد و مسافرت، بارها و بارها از آنها استفاده کنند و مورد استقبال افراد دوست‌دار محیط زیست قرار می‌گیرد.

چتر تبلیغاتی

چتر یکی از بهترین هدایا تبلیغاتی است که اغلب نادیده گرفته می شود. چترهای تبلیغاتی بدون شک یکی از کارآمدترین، مؤثرترین و قدرتمندترین ابزارهای تبلیغات هستند. این هدیه راه حلی ایده آل برای شرکت هایی می‌باشد که هدف اصلی آن‌ها از تبلیغات قرار گرفتن مکرر برند با قیمتی مقرون به صرفه در دید بسیاری از مردم است.

جاکلیدی تبلیغاتی

اگر می خواهید برند شما در ذهن مشتریان‌ بماند، جاکلیدی هدایای تبلیغاتی عالی هستند. مردم در تمام طول روز از کلیدهای خود استفاده می کنند و این یک راه عالی برای یادآوری برند است. برند  و نام شرکت شما به راحتی نمایش داده می شود، زیرا مشتریان شما از کلیدهای خود استفاده می کنند. هرچه مشتریان هدف برند و لوگوی شما را بیشتر ببینند، برای آنها قابل اعتمادتر می شوید. جا کلیدی شخصی هدایای تبلیغاتی کاربردی، بادوام، مفید و همه کاره هستند.

جاکلیدی تبلیغاتی

کلاه تبلیغاتی

کلاه های تبلیغاتی یکی از موثرترین هدایای شرکتی برای برندها و مشاغل است. این محصول برای همه جذاب بوده و به سن یا جنسیت محدود نمی شوند. کلاه تبلیغاتی معمولا مقرون به صرفه هستند و مورد استقبال شرکت‌ قرار گرفته است. این هدایای تبلیغاتی معرف برندتان تقریباً به اندازه تی شرت های مارک دار در دید قرار دارند. به علاوه، مانند تی شرت، مدل های بی شماری برای انتخاب وجود دارد. این هدایای عالی برای گردش های گلف، پیک نیک های شرکتی و هر مناسبت دیگری که در فضای باز ارائه می‌شود بسیار کاربردی است.

تقویم تبلیغاتی

امروزه طیف وسیعی از گزینه‌های دیجیتالی برای کمک به نوشتن وظایف روزانه و ماهانه وجود دارد، گاهی اوقات افراد می‌خواهند برنامه ماهانه خود را فقط بر روی یک تقویم کاغذی ارائه دهند. تنها هدیه تبلیغاتی است که برند شما را هر روز از سال در مقابل دید مشتریان قرار می دهد و به شما این امکان را می دهند که تبلیغات کسب و کار خود را برای کل سال سازماندهی کنید.

فلش تبلیغاتی

فلش‌های تبلیغاتی بسیار محبوب هستند. زیرا همیشه اینترنت در دسترس نیست و فلش کمک می‌کند داده‌های ضروری را به آن انتقال دهید.  به علاوه، اندازه کوچک فلش تبلیغاتی حمل و نگهداری آن را آسان می کند. با سفارشی کردن برند خود بر روی فلش با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و به کارکنان خود فضای دهید تا علاوه بر این‌که کارهای مهم خود را حفظ می‌کنند، در عین حال کسب و کار خود را نیز تبلیغ کنند. این محصول در اشکال، اندازه‌ها، ظرفیت‌های ذخیره‌سازی مختلفی در بازارموجود است. بهتر است قبل از خرید، این عوامل را در نظر بگیرید تا به شما کمک کند بهترین انتخاب را برای نیازهای تبلیغاتی خود داشته باشید.

فلش تبلیغاتی

نکته پایانی

 در دنیای دیجیتال امروزی کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها یک راه عالی برای تعامل با مخاطبان هستند. اما اگر می‌خواهید تأثیری ماندگار داشته باشید، باید چیزی بیش از یک مکالمه به یاد ماندنی ارائه دهید. باید هدایای تبلیغاتی به بازدیدکنندگان بدهید تا شما را به خاطر بسپارند. هدایای تبلیغاتی معرف برندتان کلید دستیابی به اهدافی است که سایر استراتژی های بازاریابی نمی توانند به آنها دست یابند. هدایای تبلیغاتی و بازاریابی برند شما را در این مقاله معرفی کردیم تا شما با هدایا بیشتر آشنا شوید و بتوانید برای مجموعه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. به نظر شما هدایای تبلیغاتی معرف برندتان کدام هستند، ممنون می‌شویم برای ما کامنت کنید.

 

سوالات متدوال

هدایا تبلیغاتی برای چه منظوری استفاده می شود؟

هدایا تبلیغاتی برای دیده شدن برند و نام شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد به همین منظور به مشتریان هدف و کارمندان شرکت‌ها داده می‌شود.

هدایا تبلیغاتی چیست؟

هدایا تبلیغاتی اقلام سفارشی شده هستند که سایر سازمان‌ها برای تبلیغ از آن استفاده می‌کنند که بر روی این هدایا نام برند و لوگو شرکت چاپ می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *