وبلاگ

معرفی انواع هدایای تبلیغاتی مهر ماه

معرفی انواع هدایای تبلیغاتی مهر ماه

هدایای تبلیغاتی مهر ماه یکی از راهکارهای موثر و نتیجه بخش برای بازاریابی کسب و کارها و شرکت‌های مختلف است. استفاده از انواع هدیه تبلیغاتی مهر ماه باعث می‌شود که کسب و کار شما رونق پیدا کند و آگاهی مخاطبین شما و همچنین بسیاری از افراد نسبت به برند و شرکت شما افزایش یابد. ما در این مطلب از ارمغان گرافیک با موضوع معرفی انواع هدایای تبلیغاتی مهر ماه، شما را با نکات بسیار مفیدی آشنا می‌کنیم که در پیشرفت و رونق برند شما موثر خواهد بود. توصیه می‌کنیم حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

هدیه تبلیغاتی چیست؟

هدیه تبلیغاتی که انواع مختلفی نیز دارد، اشیاء و لوازمی با لوگو یا سایر اطلاعات یک شرکت است که به منظور اهداف تبلیغاتی و بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه خرید هدیه تبلیغاتی جزو بهترین راهکارهای بازاریابی محسوب می‌شود که می‌توان گفت تمام شرکت‌های مطرح در سراسر جهان از این ترفند در برنامه‌های خود استفاده می‌کنند. هدایای تبلیغاتی باعث می‌شود علاقه مصرف‌کنندگان به استفاده از محصول افزایش یابد و در نتیجه فروش محصول مورد نظر نیز بیشتر شود.

هدیه تبلیغاتی چیست؟

هدایای تبلیغاتی مهر ماه

هر فصل یا زمان هدیه خاص خود را می‌طلبد. هدایای تبلیغاتی مهر ماه نیز تنوع زیادی دارد  که از آن جمله می‌توان به گلدان تبلیغاتی، خودکار، ماگ، سررسید، فلش، پد ماوس و غیره اشاره کرد. شرکت‌ها، موسسات آموزشی و اداری و برندهای مختلف با در نظر گرفتن انواع هدیه تبلیغاتی مهر ماه سعی می‌کنند تا با گزنش بهترین مورد، شهرت برند خود را افزایش دهند و به مشتریان و مخاطبان خود حس وفاداری را القا کنند. با توجه به تعطیلات تابستان و آغاز به کار مدارس و مراکز آموزشی خصوصی و دولتی، مهرماه برای هدیه به دانش آموزان و دانشجویان فرصت بسیار مغتنمی است.

انواع هدیه تبلیغاتی مهر ماه کدامند؟

هدایای تبلیغاتی مهرماه انواع مختلفی دارند که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

انواع هدیه تبلیغاتی مهر ماه کدامند؟

هدیه تبلیغاتی مهر ماه اختصاصی

برخی از هدایای تبلیغاتی مهر ماه قابلیت سفارشی شدن را دارند. با این تفاسیر هر شخصی می‌تواند لوگو، طرح و یا عکس موردنظر خود را بر روی آن‌ چاپ کند و در قالب بسته‌بندی های جذاب به مخاطبان هدیه دهد. شخص سفارش‌دهنده می‌تواند هدایای تبلیغاتی مورد نظر خود را بر اساس نیاز و سلیقه مخاطبان هدف، سفارش دهد و پس از چاپ دریافت کند. لازم به ذکر است که هدایای تبلیغاتی علاوه بر هدف تبلیغ، به عنوان هدیه‌ای برای جلب نظر دوستان و آشنایان قابل استفاده است.

با این تفاسیر می‌توان گفت که انواع هدیه تبلیغاتی مهر ماه علاوه بر جنبه آگهی تبلیغاتی، اهداف دیگری از جمله تشکر و قدردانی از مخاطب به خاطر اعتمادی که به محصول و برند مورد نظر می‌کند را نیز دنبال می‌کند. توصیه می‌کنیم اگر صاحب کسب و کار یا شرکتی هستید یا مدیر یک سازمان و اداره اید و م یخواهید در مواجه با کارکنان و پرسنل خود حرفه‌ای تر عمل کنید، حتما از انواع هدیه تبلیغاتی مهر ماه غافل نشوید.

از جمله هدایای تبلیغاتی که قابلیت سفارشی شدن دارند و می‌توان شعار، پیام و یا لوگو شرکت یا موسسات را در بسته‌بندی‌های زیبا به هدیه‌ای اختصاصی تبدیل کرد، می‌توان به گلدان، سررسید، خودکار تبلیغاتی، لیوان و ماگ تبلیغاتی، ست مدیریتی، ست دیجیتال و غیره اشاره کرد.

هدیه تبلیغاتی مهر ماه اختصاصی

هدیه تبلیغاتی مهرماه سازمانی

امروزه بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها برای استحکام روابط خود و مخاطبین خودشان، راه‌های زیادی را دنبال می‌کنند. یکی از این راهکارها و ترفندهای بسیار مفید در بازاریابی، ارائه هدایای سازمانی و هدایای مدرن تبلیغاتی است. بازاریابی خلاقانه با این تکنیک باعث می‌شود که مخاطبین و مشتریان، برند مورد نظر را به رسمیت بشناسند و آن را به خوبی به یاد داشته باشند.

هدایای تبلیغاتی مهر ماه نیز برای بسیاری از سازمان‌ها یی که پیک کاری آن آغاز فصل پاییز است مزایای زیادی دارد که شامل طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله ست سررسید دار، خودکار تبلیغاتی، ساعت تبلیغاتی، ماگ‌های تبلیغاتی و غیره می شود. استفاده از این نوع هدایای سازمانی باعث می‌شود با کم‌ترین هزینه ممکن اهداف سازمانی و کسب و کار خود را توسعه دهید.

هدیه تبلیغاتی مهرماه سازمانی

هدایای تبلیغاتی مهرماه مناسبتی

امروزه اکثر کسب و کارها و شرکت‌ها برای هدایای تبلیغاتی خود، شرایط و مناسبت‌های مختلفی را در نظر می‌گیرند. لازم به ذکر است که مخاطبین نیز با دریافت هدایای تبلیغاتی در زمان‌های خاص بسیار خرسند می‌شوند و احساس رضایت بیشتری دارند. استفاده از این هدایا در زمان‌های خاص باعث می‌شود که مخاطبان برند مورد نظر را در خاطر بسپارند و این عمل ترفندی برای بازاریابی کسب و کار شما نیز به شمار می‌رود. برای هدایای تبلیغاتی مهر ماه نیز می توانید مناسبت های مهم این ماه را بررسی و بهترین زمان را انتخاب کنید. به صورت کلی هدایای مناسبتی به چند دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از :

  •  هدایای مناسبتی ملی-تاریخی مثل شب یلدا، جشن نوروز و غیره.
  • هدایای مناسبتی مشاغل مانند هدیه برای روز پزشک و غیره.
  • هدایای مناسبتی اعیاد مذهبی مثل عید مبعث، عید غدیر و غیره.
  • هدایای مناسبتی خاص مثل هدیه روز دانشجو، روز مادر، روز پدر و غیره.
  • هدایای نمایشگاهی مثل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب، تبلیغات و غیره.

هدایای تبلیغاتی مهرماه مناسبتی

چرا از هدیه تبلیغاتی استفاده کنیم؟

استفاده از هدایای تبلیغاتی مهر ماه مخصوصا برای مدارس، ادارات آموزشی، شرکت ها و… جزو کم‌هزینه‌ترین و محبوب ترین روش هاست که مزایای زیادی را برای رسیدن به اهداف مورد نظر به همراه دارد که در ادامه مطلب به آن می پردازیم.

مزایای هدیه تبلیغاتی

از جمله مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

دیده شدن لوگو و تثبیت آن در ذهن مشتریان

دیده شدن لوگویی که بر روی انواع هدیه تبلیغاتی مهر ماه قرار دارد، برند را در ذهن مشتریان تثبیت می کند. مخصوصا اگر از هدایای کاربردی استفاده کنید زمینه ای فراهم می کنید تا مشتریان یا کارمندان در طول روز بارها لوگوی شرکت که بر روی محصول درج شده را مشاهده کنند. با این تفاسیر تثبیت لوگو در ذهن مخاطب یکی از مهم‌ترین اهداف تمام بازاریابان به شمار می‌رود.

ایجاد انگیزه در کارکنان یا دانشجویان

تهیه و استفاده از هدایای تبلیغاتی مهر ماه باعث افزایش انگیزه و رضایت خاطر کارکنان و دانشجویان می‌شود. در واقع افرادی که هدیه تبلیغاتی دریافت کرده‌اند، برای ادامه کار خود شوق بیش‌تری پیدا می‌کنند و از طرفی دیگر، با توجه شرکت به کارمندان، حس تعهد و وفاداری آن‌ها افزایش می یابد.

افزایش شناخت برند

ارائه هدایای تبلیغاتی مهر ماه نه تنها بر روی گیرندگان بلکه روی اطرافیان آن‌ها نیز تاثیرگذار است و منجر به افزایش آگاهی از برند مورد نظر می‌شود. بسیاری از افراد وقتی یک هدیه تبلیغاتی دریافت می‌کنند، دوست دارند که داستان آن را برای سایرین نیز تعریف کنند و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. به طور مثال هدیه گلدان تبلیغاتی هنگامی که در یک بازه زمانی طولانی جلوی چشم اعضای خانواده یا مهمانان قرار بگیرد، برند شما را در هر لحظه تبلیغ می کند.

افزایش فروش و نرخ تبدیل

مشتریانی که انواع هدیه تبلیغاتی مهر ماه را دریافت کرده‌اند، برای خرید محصول یا برند مورد نظر بیش‌تر ترغیب می‌شوند. حتی با یک هدیه ساده و کوچک می‌توان تاثیر شگفت‌آوری را در ذهن مشتریان ایجاد و آنان را برای خرید از برند یا محصول مورد نظر تشویق کرد.

مزایای هدیه تبلیغاتی

تاثیر هدیه تبلیغاتی

استفاده از هدایای تبلیغاتی مهر ماه، با توجه به آغاز به کار بسیاری از فعالیت های آموزشی و سازمانی، روشی کم هزینه و به صرفه نسبت به سایر روش‌های تبلیغ به شمار می‌رود که تقریبا با هر بودجه‌ای می‌توانید نسبت به تهیه آن اقدام کنید. می توان گفت بیشتر انواع هدیه تبلیغاتی مهر ماه کاربردی و با دوام هستند و به طور مثال، یک خودکار شیک و باکیفیت تا مدت زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین هدایای تبلیغاتی مهر ماه علاوه بر اینکه هزینه کمی دارند، تاثیر بلندمدتی را بر روی مشتریان محصول می‌گذارند.

بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب مهر ماه

همانطور که پیش‎تر گفتیم، استفاده از هدایای تبلیغاتی مهر ماه جزو بهترین راهکارهای بازاریابی به شمار می‌رود و بسیاری از کسب و کارها و سازمان‌ها از انواع هدیه تبلیغاتی مهر ماه استفاده می‌کنند. از جمله محبوب‌ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی مهر ماه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • گلدان تبلیغاتی

گلدان تبلیغاتی مانند یک سفیر می‌تواند با حضور در مکان‌های مختلف، برند یا مارک شرکت مورد نظر را تبلیغ کند.

  • خودکار تبلیغاتی

این محصول جزو پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌رود که می‌توان گفت پای ثابت هر کمپینی است.

  • دفترچه یادداشت

این محصول را می‌توان به هر نوع مخاطبی و با هر سنی اهدا کرد و با ظاهری چشمگیر و جلدی محکم جزو بهترین‌ هدایای تبلیغاتی مهر ماه محسوب می‌شود.

  • ست مدیریتی تبلیغاتی

این محصول نیز جزو پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی است که مطابق با سلیقه و بودجه می‌توان آن را تهیه کرد.

  • ساک دستی

این هدیه تبلیغاتی در طول سال کاربرد دارد و مبلغ خوبی برای شرکت یا پیام برند شماست.

  • ماگ تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی

این محصول در سالیان اخیر به محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی مهر ماه تبدیل شده است.

از جمله انواع هدایای تبلیغاتی مهر ماه دیگر نیز می‌توان به شارژر فندکی و کابل شارژر تبلیغاتی، شارژر فندکی و کابل شارژر تبلیغاتی، اسپیکر تبلیغاتی، فلاسک تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی و غیره اشاره کرد.

بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب مهر ماه

 نکات پایانی در هنگام خرید بهترین هدایای تبلیغاتی مهر ماه

خیلی از مدیران سازمان‌ها و کسب و کارها به منظور بازاریابی و تبلیغات گسترده‌تر و همچنین قدردانی از مشتریان خود از هدایای تبلیغاتی مهر ماه استفاده می‌کنند و در انتخاب این هدایا سعی می‌کنند بهترین آن را انتخاب نمایند. به منظور انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی باید نکاتی را رعایت کنید که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • در انتخاب هدایای تبلیغاتی مهر ماه بهتر است هدیه‌ای کاربردی انتخاب کنید که برای هر دو جنسبت مردانه و زنانه کاربرد داشته باشد.
  • هدایای مدرنی را انتخاب کنید که با هدایا و محصولات دیگر شرکت‌های رقیب شما، متفاوت باشند.
  • بر روی پک و جعبه انواع هدیه تبلیغاتی مهر ماه حتما برند یا مارک شرکت خود را حک کنید.
  • هدیه تبلیغاتی مورد نظر را متناسب با نیاز مشتریان و کاربران شرکت تهیه کنید.
  • تبلیغات و مارک یا برند موردنظر را در جائی از دید مخاطبین قرار دهید که برای آن‌ها آزاردهنده نباشد.
  • سعی کنید محصولی را برای هدایای تبلیغاتی مهر ماه انتخاب کنید که جزو کالاهای روزمره باشد. آگاهی از برند و مارک شما زمانی موثر واقع می‌شود که از کالاهای روزانه مانند گلدان تبلیغاتی، خودکار، تقویم و غیره استفاده کنید.
  • اطلاعات یا تبلیغاتی که بر روی محصول قرار داده می‌شوند، باید کوتاه و پرمعنی باشند و به نوعی باید اطلاعات ضروری را بر روی محصول هدیه ثبت کنید.
  • محصولی را برای تبلیغات خود انتخاب کنید که ماندگاری بالایی داشته باشد که هرچه ماندگارتر باشد، مخاطبین شما بیش‌تر برند شما را مشاهده می‌کنند.

 نکات پایانی در هنگام خرید بهترین هدایای تبلیغاتی مهر ماه

با ارمغان گرافیک در ارتباط باشید

شما در این مطلب از ارمغان گرافیک با موضوع معرفی انواع هدایای تبلیغاتی مهرماه همراه ما بودید. در این مطلب دریافتیم که استفاده از هدیه تبلیغاتی مهر ماه راهی بسیار کاربردی و پربازده برای بازاریابی به شمار می‌رود که اکثر شرکت‌ها و سازمان‌های موفق بر انجام آن تاکید دارند. انواع هدیه تبلیغاتی مهر ماه به صورت کلی به چند دسته تقسیم می‌شوند که از آن جمله می‌توان به هدایای سازمانی، هدایای مناسبتی و هدایای اختصاصی اشاره کرد. همچنین از محصولاتی که می‌توان از آن به عنوان هدیه هدایای تبلیغاتی مهر ماه استفاده کرد نیز می‌توان به گلدان تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، دفترچه یادداشت تبلیغاتی، ست مدیریتی تبلیغاتی، ساک دستی، ماگ و لیوان تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی و غیره اشاره کرد.

سوالات متداول

آیا استفاده از هدایای تبلیغاتی مهر ماه روش مناسبی برای تبلیغات به شمار می رود؟

انتخاب انواع هدیه تبلیغاتی مهر ماه برای بازاریابی، یکی از موثرترین و پربازده‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که برای اکثر کسب و کارها و محصولات می‌تواند صورت بگیرد.

چرا باید به سراغ هدایای تبلیغاتی مهر ماه برویم؟

از جمله دلایلی که باعث می‌شوند استفاده از انواع هدیه تبلیغاتی مهر ماه را انتخاب کنیم، می‌توان به ایجاد وفاداری و رضایت در مشتریان، معرفی برند تبلیغاتی در سطح گسترده و تاثیرگذاری بر روی روابط و اثبات اصالت برند مورد نظر اشاره کرد.

بهترین محصول در بین انواع هدایای تبلیغاتی مهرماه کدامند؟

بهترین محصولاتی که می‌توان برای انواع هدایای تبلیغاتی مهرماه انتخاب کرد، شامل گلدان تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، دفترچه یادداشت تبلیغاتی، ست مدیریتی تبلیغاتی، ساک دستی، ماگ و لیوان تبلیغاتی و غیره می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *