وبلاگ

طراحی متن روی گلدان تبلیغاتی

طراحی متن روی گلدان تبلیغاتی

اگر در حال راه اندازی یک شرکت هستید یا یک شرکت برای خود دارید، همگی نیاز به برندسازی دارید. یکی از مهمترین ملاک‌ها برای زمانی که خدمات ارائه می‌دهید، شناخت برند توسط مشتری است. یک شرکت تا زمانی هویت برند نداشته باشد، دستیابی به مشتری بلقوه امکان پذیر نمی‌باشد. هنگامی که از گلدان تبلیغاتی برای تبلیغ استفاده می‌کنید، نه تنها یک روش بسیار موثر، بلکه یک راه بسیار مقرون به صرفه برای تبلیغ برند شما است.

در ارمغان گرافیک بهترین گلدان‌های تبلیغاتی ارائه می‌شود. شما می توانید گلدان‌ها را برای برندسازی تجاری، اهداف شرکتی یا حتی برای اهداف هدیه در نظر بگیرید. این شرکت معتبر در فرآیند طراحی متن روی گلدان تبلیغاتی از بهترین کیفیت گلدان‌ها استفاده می کنید.

تاثیر گلدان تبلیغاتی بر کسب و کار

تاثیر گلدان تبلیغاتی بر کسب و کار

گلدان تبلیغاتی تاثیر بسیاری در برندسازی و ایجاد مشتریان وفادار برای یک شرکت  یا سازمان می‌گذارد. اگر نام شرکت همیشه در جلو چشم مشتریان باشد برای سال‌های متوالی می‌توانید آن‌ها ر حفظ کنید.  طراحی روی گلدان تبلیغاتی یک راه بسیار عالی برای تبلیغ یک برند هستند. زیرا می توان از آن در هر جایی از شرکت تا خانه استفاده کرد. طراحی روی گلدان تبلیغاتی در زندگی روزمره که در دید همگان قرار دارد برای تبلیغ برند بسیار کارآمد است.

 طراحی متن روی گلدان تبلیغاتی به طور مداوم، ابتدا بر روی چشم سپس در ذهن‌ها ماندگار می‌شود. این هدایا زمانی در شرکت‌ها و جلسات استفاده می‌شود تاثیر بهتری می‌گذارد. این محصول در مقایسه با سایر هدایا تبلیغاتی مقرون به صرفه و ارزان هستند. از انجایی که گلدان در دید است موجب افزایش شهرت برند می‌شود. همان‌طور که در تبلیغات تلویزیونی می بینید، ارتباط با محصول دشوار است،در حالی که وقتی از محصولات چاپی صحبت می کنیم، پیوند بهتری با مشتری ایجاد می‌شود.

مزایای گلدان تبلیغاتی

برای یک تجارت مهم است که  برند آن معتبر شود. برای این کار می‌توان به راحتی طراحی متن روی گلدان تبلیغاتی انجام داد. این امر باعث می‌شود فورا نام و لوگو شرکت شما را به خاطر بسپارد. امروزه محصولات تبلیغاتی مانند گلدان شخصیت و فرهنگ برند را به نمایش می‌گذارند و آن را به بهترین ابزار برای وفاداری مشتری تبدیل می‌کنند.

احائز اهمیت است که محصولات مختلفی به عنوان هدایا تبلیغاتی استفاده می‌شود، اما گلدان‌ها دارای لوگو از محبوب‌ترین محصولات تبلیغاتی هستند که این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. مزایا گلدان تبلیغاتی را در اینجا توضیح می‌دهیم.

مزایای گلدان تبلیغاتی

راه ارزان و آسان برای یک کسب و کار:

لوگو کسب و کار بر روی گلدان همه را جذب خود می‌کند، زیرا افراد را کنجکاو به شناخت لوگو و نام شرکت می‌کند. طراحی متن روی گلدان تبلیغاتی بیشتر از محصولات دیگر در معرض دید قرار دارد و یکی از مزایا بارز گلدان‌های تبلیغاتی است.

بهبود و افزایش فروش:

گلدان تبلیغاتی بیشتر از هر محصول تبلیغاتی دیگری به افزایش فروش کمک می‌کند. زمانی که بر روی میز ادرات مختلف معتبر قرار می‌گیرد موجب اعتماد کردن مشتریان می‌شود و از آن طرف به بهبود فروش کمک می‌کند.

افزایش وفاداری مشتریان:

مشتریان به شرکت‌های هدایا خاص رایگان هدیه می‌دهد وفادار می‌مانند. همچنین با مشاهده مکرر برند شرکت در ذهن مشتری کمک کرده که آنها را به شرکت وفادار کند. این هدایا ثبات شرکت را در بازار تضمین می‌کند. زیرا شرکت‌های بی‌ثبات توانایی ارائه هدایای خاصی چون گلدان تبلیغاتی را ندارند.

طراحی متن روی گلدان تبلیغاتی

طراحی متن روی گلدان تبلیغاتی:

هنگامی که مردم طراحی متن روی گلدان تبلیغاتی را دریافت می‌کنند با پیام و لوگو شرکت شما آشنا خواهند شد و مطمئن می‌شوند که شما به مشتریان خود فکر می‌کنید و برای آن‌ها ارزش قائل هستید. لیوان‌های تبلیغاتی بسیار بهتر از کارت ویزیت است. زیرا خلاقیت بسیاری می‌توان بر روی آن‌ها انجام دهید. می‌توان از هر خط جذابی که شعار شرکت شما است بر روی گلدان چاپ کنید. در ادامه به معرفی 10 ایده برای طراحی متن روی گلدان تبلیغاتی می‌پردازیم.

  1. انتخاب مناسب پس زمینه: انتخاب پس زمینه متناسب با رنگ فونت متن زیبایی گلدان را دو چندان کرده و مخاطب را جذب خود می‌کند. به عنوان مثال متن مشکی بر روی گلدان تیره جذابیتی ندارد و اثر منفی بر روی مشتری می‌گذارد. چون مخاطب جذب پس زمینه می‌شود و اصل مطلب که برند و لوگو شرکت است در ذهن مخاطب ماندگار نمی‌شود.
  2. تناسب لوگو با فونت: برای اینکه لوگو شرکت را به مشتری معرفی کنید باید فونت جالب که با لوگو جفت باشد را انتخاب کنید که مورد توجه مشتری قرار بگیرد.
  3. انتخاب فونت خوانا: هنگامی که متنی بر روی گلدان تبلیغاتی نوشته می‌شود می‌خواهی پیامی را به مخاطب منتقل کنیداز فونت زیبا و خوانا استفاده کنید که پل ارتباطی شما و مخاطب است. پس پیامی را طراحی کنید که جامع و جالب باشد.
  4. استفاده از لوگو: لوگو مخصوص شرکت هم باید جذاب و هم باید خارج از انتطار مشتری باشد که با یک نگاه به گلدان تبلیغاتی جذب لوگو شرکت شود.
  5. استفاده از رنگ روشن: رنگ‌های روشن به دیده شدن متن طراحی شده کمک شایانی می‌کنند. اما در نظر داشته باشید متن انقدر روشن طراحی نکنید که آزار دهنده باشند پس اعتدال را در رنگ رعایت کنید.
  6. مخاطب هدف را بشناسید: باید طراحی متن به صورتی باشد که با مخاطب هدف ما ارتباط برقرار کند وبرای او جذاب باشد پس از طراحی متن نترسید تا به یک پیام معمولی تبدیل نشوید.
  7. بدون محدویت طراحی کنید: هیچ کونه محدویت در طراحی بر روی گلدان‌های تبلیغاتی وجود ندارند می‌تواند بدون محدویت از ایده‌های خلاقانه خود استفاده کنید و یک متن طراحی شده جذاب را چاپ کنید.
  8. به کار گیری فونت‌های ترکیبی: در مورد رنگفونت و غیره صحبت کردیم. حال نوبت به انتخاب فونتی می‌رسد که قابل مشاهده و برجسته باشد، همچنین می‌توانید از ترکیب فونت‌ها یک ترکیب زیبا طراحی کنید تا مشتری را تحت تاثیر قرار دهد.
  9. سادگی در طرح متن: برخی از مواقع ساده ترین متن طراحی شده بر روی گلدان تبلیغاتی بیشترین بازخورد را دارد. مخصوصا زمانی که می‌خواهید پیامی را مستقیم به مخاطب منتقل کنید.
  10. بیان مطلب: طراحی متن به صورتی خلاقانه باشد که بیانگر برند شرکت تبلیغ کننده باشد تا از تبلیغ با طراحی متن بر روی گلدان تبلیغاتی بتواند هدف شرکت از دیده شدن را بیان کند. به گونه ای متن را طراحی کنید که موثر و هدفمند باشد.

نکته پایانی

به این ترتیب که در مقاله گفته شد با ارائه گلدان‌ها تبلیغاتی به مشتریان، فروشندگان و کارمندان، تاثیر بسزایی بر روی یک کسب و کار کوچک می‌گذارید و رشد تجارت خود را بهبود می‌بخشند. طراحی روی گلدان تبلیغاتی یکی از راه‌های جذب مشتری است. برای این‌که گلدان تبلیغاتی شرکت شما مورد توجه قرار بگیرد باید خلاق باشید و از ایده‌های جدید و ناب استفاده کنید تا بتواند از رقبا خود متمایز باشید. امیدوارم مطالب این مقاله به شما برای ایجاد ایده‌های خلاقانه کمک کند تا گلدان‌های تبلیغاتی خاصی را طراحی کنید. اگر شما ایده برای طراحی متن روی گلدان تبلیغاتی دارید که ما در مقاله به آن اشاره نکرده ایم برای ما کامنت بگذارید تا در اولین فرصت مطالب را بروز‌رسانی کنیم.

سوالات متداول

گلدان تبلیغاتی چیست؟

گلدان تبلیغاتی در دو ابعاد بزرگ و کوچک تولید می‌شود و برای معرفی برند و نام شرکت و سازمان‌ها طراحی شده است.

آیا گلدان تبلیغاتی بر روی کسب و کار تاثیر می‌گذارد؟

بله، به این دلیل که عمر طولانی مدتی دارد و در هر محیط خانه و اداره قراربگیرد در دید همگان است و موجب می‌شود برند چاپ شده بر روی گلدان تبلیغاتی در ذهن مخاطب بماند، به مرور زمان به تعداد مشتریان اضافه شده و موجب رشد کسب و کار شود.

برای تبلیغ بر روی گلدان تبلیغاتی بهتر است از چه طیف رنگی استفاده شود؟

رنگ‌های روشن به دیده شدن متن طراحی شده کمک شایانی می‌کنند. اما در نظر داشته باشید متن انقدر روشن طراحی نشود که آزار دهنده باشند پس اعتدال را در رنگ رعایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *